Více

Alexander Prez: Všechny letošní televizory Loewe podporují kodek H.265/HEVC

V druhé polovině června uvedla v Praze značka Loewe zásadní model televizorů Reference. Reportáž jsme přinesli už dříve, nyní jsme zpovídali jeho výrobce.

Alexander Prez je oblastní obchodní manager minulý rok nově založené Loewe Technologies, která navazuje na tradici značky luxusních televizorů. Pod novými majiteli ji ale pojímá jinak a navrací se ke kořenům.

Nové Loewe se v Česku představilo na červnové tiskové konferenci (viz odkaz na reportáž níže) a překvapilo přístupem i zcela novými výrobky. Ty jsou nyní už konečně nejen na patřičné úrovni, ale parametrově také na naprosté špičce. Navíc Loewe nabízí i produkty, které nikde jinde nenajdete, a teď nemluvím jen o masových značkách. No řekněte, kde jinde například narazíte na možnost souběžně nahrávat dva pořady z různých tunerů a dívat se na třetí?

ČTĚTE TAKÉ: Znovuzrozené Loewe přichází

Na českém trhu vás zastupuje společnost Basys. Platí to i o trhu slovenském?

Basys zastupuje značku Loewe oficiálně pouze v České republice. Nicméně distribuce výrobků má prostřednictvím partnerů přesah i na slovenský trh a Basys má také vlastní prodejní síť basys.net, která působí i v Bratislavě.

Zásadní model televizoru Reference jste uvedli jako první v Praze a teprve potom například na německém trhu.

Řada Individual, a k ní návazný model Loewe Reference UHD, byla vždy v minulosti technicky, konstrukčně a díky tomu i obchodně jednoznačně klíčovou modelovou řadou. Jsme přesvědčeni o tom, že ta současná se povedla, a náš logický zájem byl být první, navíc v centru Evropy, kde se informace lépe předá potencionálním zákazníkům, kteří tuto modelovou řadu netrpělivě očekávali. A to se nám podařilo.

Jaká máte na českém trhu očekávání, resp. kam míříte? Vím, že uvažované prodeje nám asi neprozradíte, ale co si vlastně slibujete od tak malého trhu, jako je náš?

Očekáváme postupné oživení zájmu zákazníků, kteří již vlastní nějaký výrobek Loewe z minulosti, případně pozitivně vnímají tu skutečnost, že výrobky Loewe jsou vyráběny v Německu z materiálů typu sklo, nerez nebo kvalitní potahové látky v několika barevných kombinacích.

Barevným provedením je tak možné televizory individualizovat a přizpůsobit interiéru. Potencionální uživatelé jsou ti, kteří vnímají provedení a design televizoru jako součást interiéru, a to je nemalá část populace v České republice. Jsou tu také ti, kteří ocení propracované technické a konstrukční provedení televizoru i jednoduchost uživatelského prostředí.

Vstupní modelovou řadou Art UHD chceme oslovit novou potencionální skupinu zákazníků mladšího věku. Tomu bude přizpůsobena i kalkulace doporučené prodejní ceny. Při spokojenosti je pak již jenom krůček k vyšším a dražším modelovým řadám Connect, Reference nebo Masterpiece.

widgety

 

Foto: Loewe

Alexander Prez (vpravo) při prezentaci nových televizorů Loewe v Praze spolu s Martinem Caklem z Basysu.

Prodej televizorů Loewe nebude probíhat přes internet, ale přes značkové a partnerské prodejny. Jaké nároky musí váš partner splňovat? Dá se to nějak obecně specifikovat?

Celý rozhovor čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+