Více

Rose Adkins, ředitelka ScreenHits: Filmy a dramata se nevyplácí, smysl mají jen seriály

Šéfka největšího konkurenta globálně proslulé videoslužby Netflix předpokládá, že i na klasických televizorech se v budoucnu budou sledovat pořady jako na tabletu.

Čeští milovníci moderních technologií a podnikavci by se mohli nechat inspirovat tím, co je dnes již v Americe běžné – diváci sledují televizní obsah na vyžádání. ScreenHits je televize založená na vlastním algoritmu, který předpovídá potenciální úspěch televizního pořadu a integruje hlasy diváků do ostatních širších výzkumů televizního trhu do vzorce, který jim přiřazuje procentní sazbu.

Diváci tak mají možnost nejen sledovat to, co chtějí a kdy chtějí, ale mohou i ovlivnit, jaký seriál bude vysílán a zakoupen. Zkrátka jsou sami tvůrci televizního obsahu. O tom, jak vidí koexistenci lineárního a on-demand obsahu, mluvila ředitelka projektu ScreenHits Rose Adkins v rozhovoru pro Euronews, jejž DigiZone.cz s dovolením původního zdroje přetiskuje v češtině.

Co je to ScreenHits?

 



ScreenHits je webová stránka, kterou Američané nazývají „one-of-a-kind two-face website“ (jedinečná stránka se dvěma tvářemi). Jedna část je věnována široké veřejnosti. Diváci zde mohou sledovat televizní pořady a filmy zdarma s reklamou, nebo zaplatí předplatné a dívají se na pořady bez reklam. Druhá část je prodejní webovou stránkou, online prodejce tvůrčího obsahu. Jsou zde nabízeny především seriály a distributoři zde nabízejí asi 200 nejpopulárnějších show. Je zvláštní, že ScreenHits byla první společností, která přišla s tak jednoduchým nápadem. Cílem společnosti je stát se konkurentem Netfixu. I proto se rozhodla zaměřit na nové show, kde se mohou diváci podívat na pilotní epizodu seriálu, a na základě toho, zda se jim líbí nebo ne, zaplatit za sledování celého seriálu.

Spojené know-how přineslo úspěch

Celý článek čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+