Více

Rok 2016 znamenal další pokles pro programy TV Nova, u diváků nad patnáct let ztratily meziročně přes tři procenta podílu

UVNITŘ TABULKY SE SROVNÁNÍM ROKŮ 2015 A 2014 – Podíly skupiny Nova nepřestávají u všech sledovaných skupin klesat, naopak daří se Primě i stanicím TV Barrandov.

Meziroční srovnání (vs. rok 2015)

Cílová skupina 15+

Oproti minulému roku si nejvíce polepšila Prima Max, která zahájila vysílání koncem předloňského listopadu. Svůj podíl u obecné divácké skupiny pak za uplynulých třináct měsíců dokázala navýšit o 1,24 procenta. Druhý největší nárůst hlásí další kanál spuštěný v roce 2015, Barrandov Plus, jehož podíl meziročně poskočil o 0,69 procenta. Dařilo se i mateřské TV Barrandov, jejíž podíl se oproti předminulému roku zvedl o 0,62 procenta.

V opačném gardu se nejhůře vedlo hlavní Nově, která si u obecné cílové skupiny pohoršila o 1,13 procenta. Pokles vykázaly i kanály sdružené v rubrice Ostatní, oproti předminulému roku jim ubylo 0,96 procenta diváků starších patnácti let. Třetí největší ztrátu pak vykázala hlavní Prima, která ve srovnání s předloňským rokem přišla o 0,49 procenta obecné divácké skupiny.

Mezi televizními skupinami vykázala ztrátu pouze Nova, která meziročně odepsala 1,98 procenta skupiny diváků nad patnáct let. Naopak nejlépe se dařilo kanálům TV Barrandov, které si polepšily o 1,81 procenta. Prima pak svůj podíl navýšila o 0,91 procenta a Česká televize oslovila o 0,54 procenta obecné divácké skupiny více než v roce 2015.

ROK 2015: ČT dotahuje v celoroční sledovanosti Novu

Cílová skupina 15–54

I u mladší divácké skupiny si nejlépe vedla Prima Max, která meziročně navýšila svůj podíl o 1,39 procenta. Druhý největší nárůst hlásí mediazastupitelství Media Club, které se mezi sledovanými kanály začalo objevovat koncem roku 2015. Letos dokázalo zvednout svůj podíl o 1,08 procenta. Třetí největší nárůst pak vykázala další novinka z předloňského roku, podíl programu Barrandov Plus se oproti roku 2015 zvětšil o 0,55 procenta.

I u své primární obchodní skupiny dopadla v meziročním srovnání nejhůře hlavní Nova, jejíž podíl ve srovnání s rokem 2015 klesl o 1,22 procenta. Nedařilo se ani kanálům sdruženým v rubrice Ostatní, které meziročně ztratily podíl ve výši 0,85 procenta. Třetí největší pokles u diváků ve věku od 15 do 54 let pak potkal program Nova Cinema, která loni oslovila o 0,29 procenta diváků méně než v roce 2015.

Také u mladší cílové skupiny vykázala jediný pokles podílu mezi televizními skupinami Nova, která přišla o 1,88 procenta své primární obchodní skupiny. Naopak komerční dvojka Prima si u mladších diváků polepšila o 1,76 procenta. Jednociferný nárůst vykázaly i kanály TV Barrandov, jejichž podíl meziročně narostl o 1,06 procenta. Mírně svůj podíl navýšila i Česká televize, která oproti roku 2015 posílila o 0,21 procenta.

Srovnání s roky 2015 a 2014 včetně srovnávací tabulky trendů u jednotlivých stanic a skupin najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+