Více

Richard Rybníček: Febio TV nebude intelektuální televize

Plnoformátová digitální televize Febio nebude programem pro intelektuály a rozhodně nechce konkurovat veřejnoprávnímu programu ČT 2. Její program bude stát na alternativní zábavě, kvalitních filmech včetně retra, dokumentech a paradokumentech. Nebude to televize, která by vycházela z Febiofestu a vysílala jenom pro intelektuály. Pokud chceme uspět, potřebujeme získat alespoň desetiprocentní podíl na trhu, prohlásil na pražské konferenci Tel.con 2006 generální ředitel Febio TV Richard Rybníček.

Febio nyní zvažuje, že kvůli potížím s platností licence pro zemské digitální vysílání spustí jiný program na satelitu a v kabelových rozvodech. Takové vysílání by podle Rybníčka přišlo na 20 až 30 milionů korun, rozhodně by ale nešlo o původní projekt Febio TV. Ten je vypočítaný na 1,3 miliardy korun a je určený pro terestrické vysílání. Součástí našeho plánu byl poměrně ostrý nástup, od začátku bychom vysílali plnohodnotný program, říká Rybníček.

Stanice už vedla jednání o akvizicích na festivalu v Cannes, v britské BBC, Channel Four a dalších zahraničních televizích. Finální dohody nyní musela kvůli rozhodnutí Městského soudu o neplatnosti licence odložit.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+