Hlavní navigace

Retro Music Television v den změny vizuálu porazila v prime time Óčko Gold

2. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Sledovanost obou hudebních kanálů zaměřených na největší hity 60. až 90. let se v pondělí vyrovnala. Shodně oslovily 0,2 procenta dospělého publika.

Radikální změna vizuálu, loga i programového schématu pomohla hudebnímu kanálu Retro Music Television hned první den porazit v hlavním vysílacím čase konkureční Óčko Gold. V pondělím prime time od 19 do 23 hodin dosáhla Retro Music Television podílu 0,29 procenta na dospělém publiku a 0,39 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Óčko Gold vykázalo podíl 0,17 procenta na dospělém publiku a 0,31 procenta v cílové skupině 15 až 54 let. Vyplývá to z peoplemetrových dat, které Asociaci televizních organizací (ATO) dodává společnost Mediaresearch.

Tipy C

K TÉMATU: Retro Music Television se mění, chce bojovat o diváky s Óčkem Gold

V celodenních číslech si udrželo mírné vedení Óčko Gold, i když podíly obou konkurenčních televizí, které se zaměřují na největší světové, české a slovenské hity 60. až 90. let, byly mimořádně vyrovnané. Óčko Gold dosáhlo celodenního podílu 0,21 procenta na dospělém publiku starším 15 let a 0,39 procenta v cílové skupině 15 až 54 let, Retro Music Television u dospělých nad 15 let 0,19 procenta a u publika od 15 do 54 let 0,29 procenta. Obě televize vysílají celoplošně v DVB-T, Óčko Gold v multiplexu 3 a Retro Music Television v Regionální síti 7, která se v pondělí rozšířila na Ostravsko.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).