Radikální změna vizuálu, loga i programového schématu pomohla hudebnímu kanálu Retro Music Television hned první den porazit v hlavním vysílacím čase konkureční Óčko Gold. V pondělím prime time od 19 do 23 hodin dosáhla Retro Music Television podílu 0,29 procenta na dospělém publiku a 0,39 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Óčko Gold vykázalo podíl 0,17 procenta na dospělém publiku a 0,31 procenta v cílové skupině 15 až 54 let. Vyplývá to z peoplemetrových dat, které Asociaci televizních organizací (ATO) dodává společnost Mediaresearch.
K TÉMATU: Retro Music Television se mění, chce bojovat o diváky s Óčkem Gold
V celodenních číslech si udrželo mírné vedení Óčko Gold, i když podíly obou konkurenčních televizí, které se zaměřují na největší světové, české a slovenské hity 60. až 90. let, byly mimořádně vyrovnané. Óčko Gold dosáhlo celodenního podílu 0,21 procenta na dospělém publiku starším 15 let a 0,39 procenta v cílové skupině 15 až 54 let, Retro Music Television u dospělých nad 15 let 0,19 procenta a u publika od 15 do 54 let 0,29 procenta. Obě televize vysílají celoplošně v DVB-T, Óčko Gold v multiplexu 3 a Retro Music Television v Regionální síti 7, která se v pondělí rozšířila na Ostravsko.