Více

Retro Music TV měsíc po vstupu do peoplemetrů: podíl 0,1% u diváků 15 až 54 let

Měsíc po zařazení do elektronického měření sledovanosti tento hudební kanál oslovil čtvrt milionu diváků. Společně s Óčkem a Šlágr TV ho zastupuje agentura Atmedia.

Čtvrt milionu diváků oslovila od začátku dubna, kdy byla zařazena do peoplemetrů, česká hudební televize Retro Music Television. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhla průměrného celodenního podílu 0,1 procenta. Měření probíhalo ještě v době, kdy televize vysílala především přes satelit a kabel, v pozemních sítích byla dostupná pouze v Praze a několika málo dalších regionech. Nyní testuje v Regionální síti 7 Radima Pařízka, kde by měla oficiálně odstartovat 15. května.

K TÉMATU: Šlágr TV první den v peoplemetrech: 1,92 %. Porazila Fandu, Primu love i Primu Zoom

„V prvních měsíčních datech se potvrdilo naše očekávání, že bychom mohli zajímavě namixovaným retro obsahem oslovit především diváky střední generace, kteří si nestárnoucí hity spojují se svým mládím. To nás velmi těší,” uvedl Pavel Attel, jednatel společnosti Hudební televize, s.r.o., která stanici provozuje. Podle výsledků měření tvoří většinu publika, celkem 69 procent, diváci d 35 do 54 let. Na ty se chce soustředit připravovaný druhý program Óčka, stanice Óčko Gold, která 1. června odstartuje celoplošně v DVB-T.

ČTĚTE TAKÉ: Regionální síť 7 bude šířit ve své nabídce i Retro Music TV a Rádio Čas

Retro Music Television se zaměřuje na vysílání videoklipů od 60. do druhé poloviny 90. let. Stejné zaměření bude mít i Óčko Gold, které chce zhruba dvě pětiny vysílání věnovat české a slovenské hudební produkci. Nejsledovanějšími pořady na Retro Music Television byly v dubnu Retrománie, Já chci žít 90´s, Nadoraz nebo Trvalá. Po oficiálním vstupu do Regionální sítě 7 stanice pokryje z pozemních vysílačů 70 procent území České republiky. Společně s konkurenčním Óčkem a lidovou Šlágr TV ji obchodně zastupuje agentura Atmedia.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+