Více

Repríza Panoptika Města pražského úspěšná, na ČT 1 oslovila i mladší publikum

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – U mladšího publika byl odstup seriálů po dvacáté hodině na Nově a Jedničce menší než u starších diváků. Činil jeden procentní bod.

Jednička s Primou večer vyrovnané

Seriál Panoptikum Města pražského, který se ve formě repríz stal neodmyslitelnou součástí vysílání České televize, se včera uvedl na obrazovce prvního programu úspěšně. Úvodní část si nenechalo ujít 816 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 20,58 %. Od Doktorů z Počátků na Nově tak pořad dělilo něco málo přes sto tisíc lidí. Úspěšnější bylo Panoptikum u mladších diváků, kde odstup obou seriálů činil jeden procentní bod. Zatímco Jednička získala v danou dobu share 21,52 %, Nova měla 22,56 %. Prima vstoupila díky Cestám domů III do přímého souboje s hodnotou 614 tisíc diváků (share 15,55 %; 8,15 % v 15-54).

NEDĚLNÍ DATA: Policie Modrava předstihla na Nově Televizní noviny o téměř sedm set tisíc diváků

Nejsledovanější televizí byla v pondělí Nova. Hranici jednoho milionu diváků překročily hned tři pořady – Televizní noviny, Sportovní noviny a seriál Ulice. Stanice získala celodenní podíl 26,07 % u staršího a 27,15 % u mladšího publika. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, si Nova vedla ještě o něco lépe, kdy se share v obou diváckých skupinách pohyboval okolo 29 %. Pozici televizní dvojky obhájila Jednička, ovšem od Primy ji dělil přes den pouhý necelý procentní půlbod. Večer byl souboj obou kanálů vyrovnaný a podíl se pohyboval okolo 16 %. Nejsledovanějším pořadem Primy byly se 700 tisíci diváky její hlavní zprávy.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+