Více

Reportérka na ČT 1 porazila Primu, Všechny moje lásky se dostaly těsně nad milion

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Vzácně vyrovnané podíly měly velké plnoformátové televize v prime time. ČT 1, Nova i Prima se pohybovaly okolo devatenáctiprocentního share.

Nova oslovila přes den pouze 15 % staršího publika

Úvodní část třídílné minisérie Reportéka se uvedl na prvním programu České televize úspěšně. Nenechal si ji ujít 1,052 milionu diváků při podílu na publiku (share) 23,57 %, u mladšího publika dosáhl na share 20,56 %. V obou diváckých skupinách byla reportérka úspěšnější než nový vztahový seriál televize Prima Všechny moje lásky. Ten se včera dostal těsně nad hranici jednoho milionu diváků s podílem 22,63 %. U mladšího publika dosáhl 19% podílu. Jednička zvítězila nad Primou v celodenním podílem rozdílem čtyři procentní body, večer ale byly oba programy vyrovnané. Dělily je od sebe necelé dvě desetiny procenta.

SOBOTNÍ DATA: Podfukáři na Nově vítězem sobotního večera, na milion diváků ale nedosáhli

Nově se u staršího publika příliš nevedlo. Celodenní podíl stanice se dostal na hodnotu pouze 15,28 %, což ji pasovalo na trhovou dvojku, a v prime time byla téměř vyrovnaná s Primou i Jedničkou. U mladšího publika sice byla lídrem trhu, ale hodnoty v této divácké skupině nebyly nijak vysoké – 19,34 % přes den a 21,78 % v prime time. Večerní film Sněženky a machři po 25 letech vidělo 578 tisíc diváků (share 14,84 %; 18,36 % v 15-54). Nejsledovanějším pořadem Novy se staly Televizní noviny, které oslovily přes půl druhého milionu diváků a pořad jako jediný na této stanici překročil milionovou hranici.

placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+