Více

Rekordní růst Barrandova pokračoval i minulý týden, Prima se u mladých blížila ČT

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Skupině Nova se dařilo zmenšovat náskok České televize, v celodenním podílu na dospělém publiku je dělily už jen tři procentní body.

Mezitýdenní vývoj (vs. 32. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Televize Barrandov a její tematické kanály pokračují v rekordní letní jízdě. Historicky nejvyšší týdenní podíl z předminulého týdne vydržel pouhých sedm dní, minulý týden se skupině Barrandov dařilo ještě lépe. V souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku si polepšila o dalších 0,25 procentního bodu na hodnotu 7,41 procenta (hlavní kanál Barrandova dosáhl podílu 6,33 procenta). Podobný růst vykázala i skupina Nova, která si připsala 0,30 procentního bodu na podíl 26,92 procenta a umazala tak dva procentní body náskoku České televize, která si minulý týden naopak pohoršila o 1,34 procentního bodu na hodnotu 29,94 procenta, takže jí od skupiny Nova dělí už jen tři procentní body. Vůbec největší nárůst ale minulý týden vykázala skupina Prima, která si polepšila o 1,12 procentního bodu na hodnotu 21,87 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Rekordní léto skupiny Barrandov: rostla nejvíc ze všech, pokořila hranici 7 %

widgety

Z jednotlivých televizních stanic minulý týden rostla nejvíc „velká“ Prima. V celodenním podílu na dospělém publiku nad 15 let si ve srovnání s předminulým týdnem připsala 0,84 procentního bodu na hodnotu 14,04 procenta. Dařilo se také hlavnímu kanálu Novy, který si polepšil o 0,58 procentního bodu na rovných 18 procent, a také Fandovi, kterému přibylo 0,39 procentního bodu na hodnotu 1,70 procenta. Opačný trend vykázala ČT Sport, která se propadla o 0,60 procentního bodu na hodnotu 1,94 procenta. Klesala také ČT 1, a to o 0,50 procentního bodu na aktuálních 16,45 procenta. Pokles se nevyhnul ani Nově Cinema, která oproti předminulému týdnu ztratila 0,26 procentního bodu a dosáhla průměrného denního podílu 4,07 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+