Více

Rapl nabral téměř osmdesát tisíc diváků, diváci přibyli i kuchařské soutěži MasterChef

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Jediný z programových taháků, který včera ztrácel, bylo Ohnivý kuře, které oproti minulému týdnu přišlo o devět tisíc diváků.

Na obvykle nejsledovanější Televizní noviny na Nově ztrácela noir kriminálka Rapl na ČT 1 necelých 163 tisíc diváků – Televizní noviny včera sledovalo 1,478 milionu zástupců obecné divácké skupiny a na Rapla pak přeladilo 1,315 milionu diváků starších patnácti let. Milion diváků překonala i včerejší Ulice, kterou včera vidělo 1,108 milionu diváků starších patnácti let.

NEDĚLNÍ DATA: Tvoje tvář neochvějně vede, Doktor Martin ztratil padesát tisíc diváků

Seriál Ohnivý kuře na Primě přišel oproti minulému týdnu o devět tisíc diváků a včera se na něj koukalo 980 tisíc zástupců obecné cílové skupiny. Oproti víkendovým číslům se pak propadly obě sportovní relace, z toho Sportovní noviny ve srovnání s nedělí o více než půl milionu diváků. Branky, body, vteřiny pak oproti neděli ztratily necelých sto tisíc diváků. Na tomto výsledku se ale mohla podepsat víkendová Velká pardubická.

Naopak si oproti minulé neděli polepšila kuchařská soutěž MasterChef, která posílila o devatenáct tisíc diváků na celkových 634 tisíc diváků. Slušná čísla vykázala i docushow Rozsudek na ČT 1, kterou včera sledovalo pěkných 550 tisíc diváků. Na ČT 2 se nejsledovanějším pořadem stal dokument Nákladní vozy Komatsu, který k obrazovkám přitáhl 237 tisíc diváků starších patnácti let.

MINULÝ TÝDEN: Rapl pokračuje ve vítězném tažení. Poskočilo ale i kuře

Na kanálu Prima Max došlo k zajímavé situaci, když oblíbený evergreen, druhý díl Smrtonosné pasti s Brucem Willisem, ve sledovanosti porazil béčkový akčňák Smršť nad Pacifikem, na který byl problém dokonce i najít trailer na YouTube. Smršť nad Pacifikem sledovalo 49 tisíc diváků starších patnácti let a předcházející Smrtonosnou past jen 45 tisíc zástupců obecné divácké skupiny.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+