Hlavní navigace

Názory k článku Radio Wave čekají změny, naznačil Duhan. Je příliš úzce zaměřené

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 3. 2010 11:50

    David Kříž
    Internet ani satelit si do auta nebo kamkoli na cesty nevezmete ;-)

    Že Vás to pořád baví, argumentovat internetem. Radio je radio, má vysílat v radiovém pásmu. Když to někdo poslouchá po internetu, prosím, ale primár je eter. Internet jako argument pro cokoli (ať plus nebo minus) je nesmysl.
  • 2. 3. 2010 16:17

    bez přezdívky
    Spravne by melo byt: "Skoncil tak, jak skoncil - SEBRALI MU JEDINY FM VYSILAC !"

    Radio Wave musi byt zamereno na alternativu, protoze mainstream, pane DULHANE, ten tady nabizi cca 95 % rozhlasových stanic vysílajících na FM.
    Za takovou pitomost, co jste prohlasil, byste mel letet a to na minutu ! Co chcete poustet na Wave - Amy McDonald a podobny komercni
    sracky...? Nebo chcete poustet jako na Radizurnalu smycku "ZBIRKA, Olympic a Elan" z kategorie Czech conservative a mit poslechovost jako Blanik - bezte do ****** !
  • 2. 3. 2010 20:23

    bez přezdívky
    To je sice pravda, ale s jedinou frekvencí na FM v Praze a na netu. Když by se alespoň laskavě R1 obtěžovalo do DVB-S, když už se neobtěžuje vypadnout z Prahy, jako jiné stanice Radio Investments, tedy Beat, Country Radio, Kiss. To si máme do smrti zajímavé věci z českého rozhlasového vysílání hrát z netu nebo co ?

    Ještě k Wave. I když je naprostým faktem, že jeho poslechovost, po odebrání jediné jeho frekvence, klesla na čtvrtinu /... naštěstí nebyl změněn jeho program a byl před Medkem uchráněn, takže existuje, zcela jasný a hmatatelný důkaz, co dokáže taková jedna pitomá frekvence na FM !!! Ono by se to špatně dokazovalo, když by změněn byl, takto to dokázat lze... / tak tedy i když po odebrání této jediné frekvence klesla jeho poslechovost na čtvrtinu, je ještě stále DVOJNÁSOBNÁ nežli poslechovost LEONARDA a D-DUR.

    A je dokonce vyšší, nežli některých stanic, které na FM jsou. Například velmi pofidérní vysílačky Dobrý den v Liberci nebo Radia Free v Brně, Radio Ethno v Praze a Rádio Valašsko.

    Odeberte Radiožurnálu na půl roku všechny jeho frekvence na FM, SV, DV a za půl roku si popovídáme o jeho poslechovosti ! Soudruhu Durane !
  • 3. 3. 2010 10:31

    -=RYS=-
    Vyhodte Radiozurnal z DV a puste tam Wave v DRM 24h.
    Okamzite 100% pokryti DIGITALNIM signalem dle ROZHLASOVE normy vse vyresi a jeste navic by slo poslouchat Wave na dovolene na jihu Evropy.

    A vy ostatni diskutujici, moc me nestvete.... psat jen o Cukraku.
    Ja nejsem z Prahy vy Pragocentristi... , proto DRM na 270kHz.
    V nejhorsim SFN DRM na 954kHz.
  • 3. 3. 2010 12:01

    Martin Prokop
    Souhlas ono nejen auto, obecně mobilní příjem a příjem mimo velké aglomerace.


    Na jedné straně je potřeba dál poslouchat Wave, na druhé náklady. Né vždy to je možné technicky a né vždy cena je adekvátní.
  • 3. 3. 2010 14:56

    Martin Prokop
    Jinak klasika ...alternativu mam... fajn a k věci máte řešení příjmu Wave v autě a za kolik?


    Jinak nevím jak ten Váš obrat brát , protože disko moc na Wave nejeli .
  • 3. 3. 2010 14:27

    -=RYS=-
    Tedy souhlas.

    639kHz SFN DRM (modeA, MSC64QAM, SDC16QAM, MSC2s, AAC+SBR+PS, LPPstrong = 23.6kbps) by mohlo byt Wave.

    954kHz SFN DRM (stejne parametry) by mohlo byt Leonardo.

    1332kHz SFN DRM (stejne parametry, jen vytvoreny MUX HVXC s CRo2 a druhy kanal CRo6).

    A co se tyce 270kHz, tak nasadit co nejdrive AMSS modulator....jako ma BBC na 648kHz. AMSS je "RDS" pro AM analog.
    AMSS:
    http://www.ok1mjo.com/all/ostatni/t-dab_dvb-t_drm/drm/recenze_AMSS_is_RDS_on_LW-MW-SW.pdf
    http://www.ok1mjo.com/all/ostatni/t-dab_dvb-t_drm/drm/AMSS_ABUBBCamss2006.pdf
    http://www.ok1mjo.com/all/ostatni/t-dab_dvb-t_drm/drm/AMSS_trev_305-murphy.pdf
  • 2. 3. 2010 15:55

    bez přezdívky
    Hm... Jsme zajímavýmn státem. Opravdu asi světový unikát. Tak Wave dopadlo, tak jak dopadlo prý pro úzké zaměření a nikoli proto, že mu odebrali jeho jediný vysílač na FM. Zajímavé by bylo, jak by dopadlo, když by dostalo oněch 5 slibovaných vysílačů na FM. Ovšem to už se nikdy nedozvíme.

    Že mí daleko úžeji zaměřené všechny ČRo 5, tedy jen na důchodce.
    A že má ještě úžeji zaměřený Radiožurnál, tedy jen na zprávy a jakési disco nebo co, to zřejmě panu Duhanovi vůbec nevadí ?

    Ale, proč je to celé zajímavé. Zajímavé je to především v tom, že ředitel, který nebyl pravomocně zvolen, ale pouze jmenován jako jakýsi prozatímní zástupce, provádí kroky, které neudělal ani právoplatný ředitel Kasík ani právoplatný ředitel Medek.

    Něco mi to připomíná. A to premiéra Tošovského, který také vládl, za jakéhosi bezvládí a jak se opěvoval a dnes se mu nemůže přijít na jméno a už se přišlo na to, že toho zprasil v podstatě, nejvíc. Obdobně zřejmě dopadne i současný premiér, jehož legalita, je také značně nedůvěryhodnou.

    Je to opravdu zajímavé, že velmi důležité a zásadní kroky se dělávají vždy, když není legálně zvolená vláda/ředitel. A nikdo za ně nenese odpovědnost.

    Co takhle si počkat na zvolení p.Duhane ? Vaším úkolem je udržet ČRo v chodu a nikoli bourat a přestavovat. To by jste měl přenechat těm, co budou legálně zvolení.

    Protože pokud se to tedy dělá a bude u nás dělat takhle, tak nemáme právo mluvit o tom, že jsme demokratická země a že tu volby mají vůbec nějaký význam.
  • 2. 3. 2010 23:02

    bez přezdívky
    Panu "samozvanemu" bych doporucil exkurzi ve forme tydenniho poslechy rakouske verejnopravni stanice FM4 pripadne bavorske verejnopravni stanice on3radio.
  • 2. 3. 2010 16:49

    bez přezdívky
    Něco sem s dovolením zkopíruji, myslím si, že se to náhodou docela hodí. Před nedávnem jsem se na jiném webu ptal na p.Cafourka. Jestli někdo neví, co teď dělá. Je to pán, co hrával skvělé věci v rádiu pro mladé E+M. Jeden čtenář mi tam hodil následující odpověď, copy:

    Poslední stopu Ivana Cafourka jsem zaznamenal v disuáku u Jirky Černého
    http://www.nacerno.cz. Dovolím se pastnout:

    Komentář ze dne: 26. 02. 2008 13:56:14 Reagovat
    Autor: Ivan Cafourek
    Mail:
    Titulek: Smutné
    Milý Jirko, znovu hřebík na hlavičku, znovu téma, které volá po diskusi, výborně. Jenomže rozhlasoví dramaturgové se za nos nechytí, rozhlasoví dramaturgové vlastně už nejsou. Jsou jen playlisty odpovídající okruhu posluchačů, kterým je to které rádio určeno. Přesně to platí u soukromých stanic, na které se pro to nezlobím, stejně jako se, pokud by šlo o televizi, nezlobím na Novu za její vysílání – je to soukromá podnikatelská aktivita a naplňování zvoleného podnikatelského plánu. Zlobím se na veřejnoprávní vysílání, zlobím se moc, dlouho a bezmocně. Radiožurnál právě hraje The Final Countdown – za chvilku to bude Big In Japan, pak Depeše, Hvězdičko toulavá, Lásko voníš listím a asi tak dvacet dalších. Nic proti nim, ale zítra to Radiožurnál zopakuje. Ráno člověk slyší Enyu, vztekle to vypne (tutéž Enyu slyšel na Radiožurnálu v posledním týdnu nejméně desetkrát), přijde o slušné vysílání plné užitečných informací, odpoledne to zapne a slyší tutéž Enyu. Prostě, na zabití. Vtip je v tom, že Radiožurnál nechci vypínat nebo přelaďovat, jsem srozuměný i s tím, že od něj v hudební dramaturgii nemůžeme čekat nějaké výboje, ale mělo by to být spíše čestné potvrzení faktu, že jde o zpravodajskou, nikoli hudební stanici, ne tahle doslova ohavná quasi-dramaturgie, nekonečně neměnná, tachecí-netachecí, jako by tam trvale seděl kdosi koupený jinými stanicemi aby škodil, škodil, škodil, odrazoval normálního posluchače od sledování Radiožurnálu. (Á, právě zní The Boxer, jeden Simon a Garfunkel, kterého si Radiožurnál pěstuje už léta, nikdo se nenamáhá, aby se podíval, jestli tihle zpropadení chlapíci natočili ještě něco jiného!) Rozhlasoví odborníci by mne dozajista dokázali utlouct výzkumy, průzkumy a dlouholetými statistikami, že to tak musí být. Ostatně, oba víme, že lidi často chtějí slyšet to co mají doma v diskotéce, ne něco nového. A tahle „dramaturgie“ vlastně nejlépe vypovídá o dramaturzích – co si myslí, že chce poslouchat posluchač Radiožurnálu. Podle těchto „dramaturgů“ je bezpochyby posluchačem Radiožurnálu postarší, nijak zvlášť vzdělaný a po informacích toužící zápecník bez rozhledu, ambicí, vlastního názoru, se slzou v oku se ohlížející po diskotékové hudbě předrevoluční éry, kterému ještě navíc vyhovuje plkání Lucie Výborné s Bárou Nesvadbovou a srdečně hovězí (omlouvám se, ale takhle na mne působí) hlas Milana Bílka, pro který je třeba hlídat konec poledních zpráv, aby člověk stačil Radiožurnál vypnout dříve než se pan Bílek samými přáními pohody a dobré nálady zalkne – a než nám pustí nějaké ty Queen, které jsem měl docela rád, než je Radiožurnál zkazil. Už, už se dostávám k tomu důležitému: vždycky jsem říkal, že hudební časopisy mohou nové zajímavé jméno vychvalovat do omrzení, je to pořád méně, než když o něm napíše celostátní deník nebo je zahraje celostátní rádio. Veřejnoprávní rádio, to nejposlouchanější, má podle mne dokonce odpovědnost za to, aby tak jak nám přináší informace z politiky, společnosti, ekonomiky, nám stejně „veřejnoprávně“ hrálo zajímavou aktuální muziku – aniž by se stalo hitparádovým rádiem. Nemůže to přece proboha být tak těžké! (Už druhý vykřičník, a to jsem se jim chtěl vyhnout, omluva.) Co například nepochopím, je, proč se Radiožurnál nezná ani k jedné ze zajímavých anglických zpěvaček současnosti, proč vlastně playlist říká Lily, Kate, Adele, natož Amy nikdy a ani náhodou. Fakt krčím rameny, zejména když Amy je tak skvělá a Kate (Nash) tak dojemná, ale ty poslouchá celý svět a nepotřebuje k tomu nějaký zastydlý Radiožurnál – ale co ti naši chudáci, bylo by slušné a správné, abychom se o nich dozvídali právě z Radiožurnálu, jsem o tom pevně přesvědčený. Ono totiž to má ještě dva neblahé následky: přispívá to k nepřirozenému rozdělování na Oni a My a přispívá to i k nepřirozenému pocitu undergroundu tam, kde žádný není. (Snad je to k pochopení i takhle nakrátko napsané, ale veřejnoprávní stanice, která mi do soukromí nutí dokolečka Celine Dion namísto zajímavé nové české muziky je stanicí pro mne ne-přátelskou – jsou to prostě Oni). A Hansard s Irglovou? Včera se na Radiožurnálu mohli strhat, bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo tolik, tolik smutné. P.S. A už zase jede Enya. Tohle vážně chceme? Ivan Cafourek
  • 4. 2. 2011 13:39

    Ace
    Cha, taky to vidim tak, nezapomente ale na dve krasne "veze" u Ceskeho Brodu nebo ted od unora na "luxusni" KV vysilac s velmi sirokym antennim polem v Litomysli!! :-)) kde podle reportaze CSDX je na sale v koutku nevyuzity vysilac TRAM10, ktery slouzil k testum DRM. Staci ho zapnout!!!!!
  • 3. 3. 2010 11:04

    bez přezdívky
    Nohovořilo se nikdy jen o Cukráku !!! Tam stejně není návrat už možný. Tato frekvence je přidělena už mezitím ve Vratislavicích /Liberci/ rádiu od MEDIA BOHEMIA Hotrádio FM, kolidovalo by to...

    Hovořilo se o 5 vysílačích v ČR v různých 5 místech ČR, tzv. vysílače pro Universitní města.

    Jistě DRM by bylo další řešení, ale proč jen DV pro Wave ? To by mohlo jít po SV a mohlo by tam být všechno ne ? Tedy i Wave i Leonardo i D-Dur i Česko A vypnout to v DVB-T aby byla motivace si na to pořídit přijímač.

    A konečně to SV bude k něčemu smyslplě využité, je tam všude prázdno hráza pohledět.

    DV 270 Radiožurnál nepustí, to prý mají k vůli Slovákům. I když nevím o tom, že by na Slovensku nebyl internet nebo se tam neprodávaly satelitní přijímače, no ale budiž...
  • 3. 3. 2010 11:12

    Martin Prokop
    a ty nezajímá pouze alternativní scéna… tak ty poslouchají stanice, kterých již je eter už plný.

    Pokud by mělo být nějaké alternativní radio celoplošně dostupné, musí být buť placené, nebo dotované. To pro soukromé radio je problém a státní (dotované státem) má tedy silnější podmínky. Stejně jako ČT by měla mít zájem vlastnit CT2 a to je jiný prostor, má mít zájmem mít i ČRO taky svůj jiný prostor. Myslím, že je naprosto zbytečný. Z pohledu kultůrní a společenské vzdělanosti o kterou by měl mít stát zájem, není dobré vytvářet další maistrémové radi jako sou Evropy, Bontony, ČernéHory a podobné obsahově nehodnotné radia. I zrušení Wave a nahrazení ho radiem které by bylo zaměřeno na klasickou a vážnou hudbu je lepší krok, než se přiblížit průměru a braku.



    Jak je vidět, ale poslušné státní rádio se má asi věnovat nějakým rudým popovým hvězdám a má asi moc černých puntíků že nevysílá hodné poklady české hudebný elity.
  • 3. 3. 2010 13:51

    bez přezdívky
    No, protože mi to jejich zdůvodnění přijde hodně idiotské... Ještě, když by tak napsali, že to třeba loví český turista, který jede do Tater lyžovat...
    Nebo, že to loví tirák, co jede se zbožím z Ukrajiny... Tak to bych ještě pochopil.
    Ovšem pak by mohla následovat oprávněná otázka, kolik takových fyzicky, je ???

    Takže oni, pro jistotu aby se tomu vyhnuli, tak argumentují tím, že to poslouchají, ne Češi v zahraničí, ale Slováci... Takže si opravdu dost dobře nedovedu představit Slováka, co si takhle jede večer domů z práce a nemá nic lepšího za nápad, lovit si český Radiožurnál, to mi přijde opravdu hodně směšné...

    Ovšem dovedu si ho naprosto v pohodě představit v klidu a pohodlí svého domova, jak to poslouchá z netu nebo svého satelitného přijímače, protože to takto sám dělám... Tedy používám k poslechu slovenských stanic satelitní přijímač.


    To je jeden důvod. Tedy naprostá směšnost jejich obhajoby.

    To druhé je závažnější. ONI MNE TU NUTÍ VLASTNÍ ČESKÉ VEŘEJNOPRÁVNÍ STANICE POSLOUCHATEM NETEM A PŘES SATELIT !!!!!!!!

    A VŮBEC TY ZRŮDNÝ SVINĚ NEZAJÍMÁ, ŽE SI JE NEMOHU PUSTIT, KDYŽ JEDU DOMŮ Z PRÁCE NEBO DO PRÁCE !!!!!!
  • 3. 3. 2010 14:09

    -=RYS=-
    Ja alternativu mam...tedy kazdy den od 15 do 16h odpoledne na 6015kHz vysila v DRM bezva stanice..... The Disco Palace ( http://www.thediscopalace.com ).

    Bezvadny by bylo, kdyz by to "roztahli" na 24h nonstop.
    Vysilac Issoudun uprostred Francie ma 60kW ( 46.56N 01.59E ).
    Pokryti je bezvadne....4 carky z peti...bez vypadku na teleskop u okna, na externi antenu uplne bezproblemu.
    Kdyz jsem jel (Forman, ridil otec) z Prahy do Zatce, tak to bylo bez vypadku.

    Pokryti:
    http://209.68.42.62/beam07/6015_14.jpg

    A kdyz skoncej, tak to prepipnam na BR-B5akt na 6085kHz (Ismaning, nemecko, 50kW, 48.15N 011.45E).
    Pokryti:
    http://209.68.42.62/beam07/6085_10.gif
  • 4. 2. 2011 13:42

    Ace
    Uz to tady psal uzivatel "RYS", jsou proste neschopni!! Oni nevi ani to co nemaji vedet, jak manageri v CRo tak ti "amateri" v CRa ;-(
  • 3. 3. 2010 22:46

    bez přezdívky
    Je to bída...

    ČRo DRM otestoval. Otestováno mají. Medek testy zastavil.
    No, chce se jim do toho, nechce...

    DAB/DAB+ taky mají otestováno...
    Teleko i Radiokomunikace šly do tendru o L-Band.
    Co udělalo ČTÚ ? Vysmálo se jim, prý to byl taky jenom od nich test...

    Na, co se čeká ? Na Novu ? Až vypne analog ? Na III. band ? Asi...

    Ale, je někde zaručeno, že tedy 2012 někdo začne ?
    Není...

    Kdo přistoupil k plánu roku 2025 ?
    Zatím jen Rock rádio od Media Bohemia. Nikdo jiný...

    ČRo prý bude zatím používat DVB-T.
    Jenže, můžu někomu poradit, kup si přijímač DVB-T k vůli ČRo ?

    Nemůžu, dle Kasíka to mělo být přechodné.
    Dle Medka se na to měli soustředit.
    Ale pokud 2012 budou mít třeba Radiokomunikace III band.
    Proč by dělaly konkurenci sami sobě s ČRo v DVB-T ?
    Je tedy záruka, že ČRo pojede v DVB-T ještě po roce 2012 ? Není...

    Co udělá Duhan ? Ví to někdo ? Neví ?
    A bude vůbec zvolen ? Nemusí být...

    V každém případě, nežli začnou něco dělat, WAVE zemře...
    Pokud změní program odejde i těch posledních deset tisíc.
    A pak Duhan nebo někdo jiný prohlásí, že to nemá smysl provozovat...

    Bude to škoda, poslouchal jsem ho dnes půl dne z DVB-T a bylo skvělé.
    Výborná stanice... Jenže lidi, jim to z DVB-T neposlouchají...

    Řešení, dát ho dočasně na těch 5 vysílačů na FM, co vybral Kasík.
    Jen s tím, že tam bude na dva roky.

    Do té doby si snad někdo v tom posranym ČRo konečně dokáže pořádně rozmyslet,
    co tedy budou dělat... Jestli půjdou do DAB+ nebo do DRM nebo, co bude a nebude.
    Jen na 2 roky, na těch 5 vysílačů...

    To bohatě stačí na to aby přežilo a potom už se snad v ČRo rozumně rozhodnou, co dál...

    Změna programu není řešení.
    Řešení je ujasnit si v ČRo, které vysílače a s čím vlastně hodlají provozovat.

    Zdá se, že to u nich nikdo v této chvíli neví.
  • 6. 2. 2011 8:30

    -=RYS=-
    Inet muze stat vypnout...stejne jako v Egypte :))) :((((
    Rozhlas ma vysilat v rozhlasovych pasmech v rozhlasovych normach analogovych i digitalnich.
    Jelikoz Wave a Leonardo dostalo licenci pro digitalni vysilani, tak maj vysilat pouze digitalne T-DAB/T-DAB+ a/nebo v DRM.

    Co se tyce " To by mohlo jit po SV a mohlo by tam byt vsechno ne? ", tak to trochu objasnim.
    Norma DRM (150kHz-27.6MHz) a DRM+ (30-230MHz) umoznuje MUX a v nem 4 stanice nebo treba 3 stanice a 1 TPEG...zkratka 4 druhy vysilani v jednom MUXu a co je to za druh vysilani je vec dalsi. Muze to byt klasicka rozhlasova hudebni stanice s bitstreamem min 18kbps (MPEG4-AAC+v2, kombinovana stanice mluveneho slova a doplnkova hudba v 8-14kbps (MPEG4-AAC), stanice kde se vysilaj jen zpravy a informace 3-4kbps HVXC/CELP, TPEG-GPS dopravni info, TCP UDP datastream pro "krmeni" vzdalenych pocitacu...treba dopravni promenne znacky nebo reklamni LCD panely atd..
    Realita je takovato, pro kvalitni audio lze vysilat pouze tak, ze v jednom MUXu bude jen jedna hudebni stanice pri 19-24kbps jde i stereo MPEG4-AAC+v2, jako doplnek lze uvazovat TPEG 2kbps.
    Toto se hodi pro Wave, Vltava, Leonardo atd... .
    Pro ciste mluvenou stanici by bylo vhodne pouzit robusnejsi modulaci i pro DX vzdaleny prijem, cili neco s 14kbps a MPEG4-AAC (bez AAC+ = SBR a bez AAC+v2 = PS Parametric Stereo).
    Bude to monofonni vysilani, ale na druhou stranu lze zvysit pruchodnost radioveho signalu diky mode B 16QAM-MSC/4QAM-SDC s bitstreamem 12kbps.
    Tento druh radioveho signalu je vhodny pro DV a SV, prochazi skrze ruseni a pro dekodovani staci slabsi signal i o nekolik dB narozdil od nadupaneho hudebniho MUXu s bitstreamem 20-25kbps a mode A 64QAM-MSC/16QAM-SDC (25.4kbps). Takovy druhy vysilani je dobry pro pokryti cele Evropy (mode B) a vysilani v mode A je pro pokryti republiky.

    Takze kdyz chceme dostat vsechny (dejme tomu 6 stanic CRo) stanice CRo do vzduchu skrze DRM, tak je treba vysilat na 6 kmitoctech kde bude onech 6 MUXU.
    Jeden by mohl byt na DV (Topolna), kde by vysili signal v mode B pro mluvene slovo.
    Co se tyce SV s 5-ti stanicema, tak je to jednoduche..... porad je volnych desitky okresnich typicky 1kW kmitoctu, takze postaci na panelaku postavit CFA antenu pro SV (http://www.flickr.com/photos/rabinal/112110474/ , http://www.flickr.com/photos/rabinal/113014783/ , http://www.crossedfieldantenna.com/ , http://www.flickr.com/photos/rabinal/112109573/ , http://www.oocities.com/vk2edb/CFA.htm ) pripojit k tomu VELICE LEVNE radioamaterske PA treba od Tesly Hloubetin nebo Ameritronu (http://www.ges.cz/vysilaci-a-antenni-technika/pa---zesilovace-vykonu/ameritron-elektronkove-pa/XYB_E.html), ktery je vhodny pro trvale vysilani a vysilac (modulator) koupit za 70000Kc tovarni (100W PA....vhodny pro buzeni 1kW PA Ameritron/Tesla).
    Tento komplexni 1kW ERP SV DRM vysilac pokryje pulku kraje.
    Narozdil od analogu (AM, FM pro DRM+) by tyto vysilace pracovali na stejnem kmitoctu diky moznosti SFN (GPS prijimac onoho 70kKc DRM vysilace je soucasti...je tam SMA konektor pro GPS antenu, krmene je to pres internet...ma to ETH a pro jeden MUX staci 50kbps...ano, zkousel jsem to krmit i mobilnim telefonem).
    Cenove je to prijatelnejsi nez od CRa a navic je zarizeni jejich (CRo).
    Pres vhodne sdruzovace jde do jedne anteny cpat 4 vysilaci kmitocty (stanoviste by melo jednu antenu a 4 DRM vysilace).
    CFA antena pro SV pasmo se vejde na strechu panelaku...i kdyz lepsi je to dat na rovny pozemek, kazdopadne to zabira mensi prostor nez "silenost" typu Liblice nebo Zbraslav.

    Takze ano, jde to...vse strcit do SV/DV DRM v SFN siti.
  • 2. 3. 2010 16:33

    bez přezdívky
    Proti auditu jsem ani necekl, ten si zajisté dovolit může a to je naprosto v pořádku a správné. Ale otázkou je, zda může už realizovat, to, co audit zjistí, ostatně pochybuji, že jakýkoli audit byl schopný v tak krátké době zjistit, že zrovna Wave není takto dobře. To je do nebe volací pitomost. Za takovouto dobu se tak maximálně naučili, kam mají chodit v ČRo na záchod.

    Mimochodem jsem se nedávno setkal se zajímavým auditem. Tedy některé lidi vyhodili z jisté firmy, protože tam udělali průser. Na češ oni si založili auditní firmu a jezdili po zemi a jiné firmy, ve stejném oboru učili, jak to mají správně dělat. Taková zajímavá věrohodnost auditu. To se opravdu nedávno stalo.

    No a na celé věci je zajímavé to, že stanice ČRo nejdou pomalu rozeznat navzájem je to málo profilované, všechno popatlané navzájem, tedy ČRo5 s ČRo2 apod. Ale když má něco jasný profil, tak je to špatně.

    Už tady padaly úvahy o tom, jak Medek bude na Wave pouštět rock nebo cvičit pionýry. Tak tenhle tam bude dělat co ? Číst pohádky ?
  • 3. 3. 2010 14:12

    bez přezdívky
    Ještě jednou si uvědomte ta čísla.
    Wave mělo 41 tisíc posluchačů.
    Když ho odpojili z FM,
    zůstalo 10 tisíc věrných posluchačů a 31 tisíc posluchačů odešlo !

    Takže hodili arogntně přes palubu 31 tisíc lidí !!!

    Zajímalo by mne zda počet jejich posluchačů Radiožurnál z 270 v zahraničí přesahuje 31 tisíc ?????

    Mimochodem jejich ČRo 5 Pardubice má 32 tisíc posluchačů !!! Tedy skoro stejně tolik, co jich odkopli !!!
    ČRo 5 Region Střední Čechy jich má 35 tisíc.

    Jen aby jsme byli maličko v obrazech.
  • 2. 3. 2010 16:27

    bez přezdívky
    Souhlasím s Tomem. Naštestí nám tu ještě zbylo Rádio 1 (91,9FM).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).