Hlavní navigace

Rádio Impuls stále na špici poslechovosti, Radiožurnál je třetí po Evropě 2

6. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ PREZENTACE RADIOPROJEKTU – Nejposlouchanější rádio v Česku si ve druhém a třetím čtvrtletí ladil denně víc než milion posluchačů, oproti předchozímu měření jde o mírný nárůst

Nejúspěšnější rozhlasovou stanicí na českém trhu zůstává Rádio Impuls. Ve druhém a třetím čtvrtletí letošního roku jej denně ladilo 1,089 milionu posluchačů, což je o 32 tisíc více než v prvním a druhém čtvrtletí. Vyplývá to z aktuálních výsledků Radioprojektu, které dnes v Praze prezentovaly agentury Median a STEM/MARK. Druhou příčku obhájila Evropa 2, kterou si denně ladilo 922 tisíc posluchačů, což představuje nárůst o sedm tisíc posluchačů oproti minulému měření a třetí zůstává Český rozhlas Radiožurnál s 866 tisíci posluchači denně, který si o jeden tisíc posluchačů pohoršil.

BRAND24

Na čtvrté příčce se nadále drží Frekvence 1, která si ve druhém a třetím čtvrtletí pohoršila o 12 tisíc posluchačů na 835 tisíc posluchačů denně. V podílu na trhu je ale druhá s hodnotou 10,2 procenta. Vítězný Impuls má podíl 12,3 procenta, Radiožurnál 9,3 procenta a Evropa 2 dosáhla podílu 8,6 procenta. Z regionálních stanic bylo ve druhém a třetím čtvrtletí 2014 nejposlouchanější Rádio Blaník, které denně oslovilo 628 tisíc posluchačů (pohoršilo si o 19 tisíc), druhé bylo Country rádio s 251 tisíci posluchači (nárůst o 20 tisíc) a třetí Rádio Beat, jež poslouchalo denně 245 tisíc posluchačů (o 14 tisíc více než minule).

Radioprojekt – 2. a 3. čtvrtletí 2014 by potucek793

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).