Hlavní navigace

Rádio Impuls se ohradilo proti tvrzení, že u něj šéfka TV Pohoda vedla marketing

25. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Renata Červená u nás nikdy nepracovala jako ředitelka marketingu, dementovalo informaci médií nejposlouchanější české rádio

Za nepravdivou označilo Rádio Impuls informaci, že Renata Červená, ředitelka nové dětské a rodinné televize Pohoda, která dnes startuje v multiplexu 4, minulosti působila jako ředitelka marketingu této rozhlasové stanice. Červená v minulosti sice spolupracovala s Impulsem, ale nikdy v něm nebyla zaměstnaná. Marketing vedla pouze v ostravském Rádiu Čas, které vlastní stejně jako TV Pohoda podnikatel Radim Pařízek.

K TÉMATU: Ředitelkou TV Pohoda bude Renata Červená, která komunikuje za multiplex 4

BRAND24

„Rádio Impuls se důrazně ohrazuje proti mylné informaci, že Renata Červená v něm pracovala jako ředitelka marketingu. Paní Červená s námi externě spolupracovala od 14. března do 30. září 2011, kdy pro programové oddělení připravovala monitoring a analýzy. Nezastávala tedy žádnou z marketingových či strategických pozic,“ sdělil PR manažer Rádia Impuls Tomáš Přenosil.

Renata Červená poslední měsíce také zajišťovala komunikaci další Pařízkovy společnosti Digital Broadcasting, provozovatele televizního multiplexu 4, s novináři. TV Pohoda, v jějímž čele stanula, sídlí na stejné adrese v Ostravě jako operátor této sítě.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).