Více

Radim Pařízek pro ČM: Žaloby mě neznervózňují

Žaloby, které byly podány, mě neznervozňují a beru to jako běžnou praktiku v současné době. Nemyslím si, že by nějak výrazně ovlivnila dění, které už je v běhu, řekl šéf TV Pohoda Radim PařízekNedělním videorozhovoru serveru Česká média. Na otázka, zda by v případě neúspěchu, napadl licenční řízení i on, po chvilce zamyšlení prohlásil: Určitě, protože za ten rok a půl, co jsem se začal televizi věnovat, mě uchvátila, zaujala moje myšlení i kreativu. Radim Pařízek pragmaticky shrnul, že v České republice např. udělení licence rozhlasové stanici napadnou běžně všichni ti, na které se nedostalo, a další, kteří cítí ohrožení svých obchodních zájmů. Mezi současnými žalovateli licenčního řízení na nové digitální televize, ve kterém Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) dala zelenou šesti projektům ze čtyř desítek, vidí subjekty obou kategorií.

Radim Pařízek v rozhovoru pro Česká média nabídl i obecnější a finanční zamyšlení nad TV Pohoda. Na otázku o provázanosti projektů Rádia Čas a TV Pohoda řekl: Tak, jako jsme se naučili rozdávat svoje srdíčko v rádiu, to chceme dělat i v televizi. Myslíme si totiž, že lidé to potřebují. Obrazovku vidíme jen jako přidanou hodnotu, principem to bude podobné. Pařízek se bránil přívlastku „dětská televize“ a sám definoval TV Pohoda jako televizi zvýšeně zaměřenou na děti a mládež, takže cílovka od tří do 25 let, aby hned dodal: To neznamená, že tam nebudou pořady pro jejich rodiče a pro starší lidi. Nová televize nemá být podle svého ředitele obdobou programů Cartoon Network nebo Jetix (dříve Fox Kids). Radim Pařízek vidí děti jako jedinečné členy rodiny, a to i televizně-ekonomicky: Děti přepínají televizi a jsou velmi tvrdými rádci a vyžadovateli toho, co se má koupit.

V otázkách personálního obsazení nechtěl zabíhat šéf TV Pohoda do podrobností, protože některé sjednávané pracovní síly jsou dosud zaměstnanci jiných médií. Jednáme s více stranami. Určitě, a to píšeme i v projektu, se obklopíme mladými tvářemi a novými talenty, budeme je hledat, zmínil Radim Pařízek. TV Pohoda nemá být postavená na jasných hvězdách a ostřílených manažerech. K finančnímu zabezpečení nové televize její ředitel konstatoval: Úvodní investice je ve stamilionech. Prostředky, které jsou na rozjezd potřeba, máme k dispozici. Teď jde o to, kolik z nich vydat okamžitě, protože bude trvat poměrně dlouhou dobu, než nastane rovné konkureční prostředí.

Myslím si, že televize pro děti a mládež, alespoň tak, jak ji chápeme, jaký k tomu máme projekt a jak ji budeme realizovat, bude ojedinělá ve spektru výběru a bude mít – věřím tomu – dost slušný úspěch, tak vidí budoucnost TV Pohoda Radim Pařízek.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+