Hlavní navigace

Radek John má pro TV Barrandov připravit nový pořad ve stylu Na vlastní oči

2. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Poslanec a předseda Věcí veřejných bude externím spolupracovníkem mediálního domu Empresa Media, který nedávno převzal TV Barrandov a patří mu i časopis Týden

Nový publicistický pořad, který by vycházel z původní podoby investigativní relace Na vlastní oči na televizi Nova, má pro televizi Barrandov připravit poslanec a předseda Věcí veřejných Radek John. Nový majitel Barrandova, společnost Empresa Media, oficiálně potvrdil navázání spolupráce s někdejším šéfem publicistiky na Nově a dlouholetou tváří pořadu Na vlastní oči. John si chce zároveň ponechat poslanecký mandát, na funkci předsedy Věcí veřejných ale na nejbližším sjezdu už kandidovat nebude.

K TÉMATU: TV Barrandov mění majitele, od Tomáše Chrenka ji kupuje Jaromír Soukup

Média původně informovala o tom, že by John měl mít ve skupině Empresa Media na starosti publicistiku v časopisech Týden a Instinkt. Na protest proti tomu opustilo zpravodajský časopis Týden hned několik známých novinářů, včetně Renaty Kalenské, která se specializuje na rozhovory a patřila mezi nejznámější autory týdeníku. Později vedení mediálního domu upřesnilo, že John nenastoupí do žádného z tištěných titulů a bude připravovat nový publicistický pořad pro TV Barrandov.

ČTĚTE TAKÉ: Marek Stoniš novým šéfem programu TV Barrandov. Nahradil Janise Sidovského

Nový klon pořadu Na vlastní oči mí vzniknout ve chvíli, kdy televize Nova původní pořad tohoto názvu vrátila na obrazovku. Podařilo se jí domluvit s jeho někdejšími tvůrci Josefem Klímou a Jankem Kroupou, kteří se na Novu vrátili po dvou letech působení na konkurenční Primě family, kde měli obdobný formát Soukromá dramata. Součástí dohody je i vznik druhé řady seriálu Expozitura, který pro Novu napsali právě Klíma s Kroupou.

BRAND24

K VĚCI: „Stará parta“ z ČT na Barrandově: Kvapil generálním a Žádník výkonným ředitelem

John dostal nabídku od televize Barrandov ve chvíli, kdy ji vlastnicky převzal majitel největší české mediální agentury Médea Jaromír Soukup. Ten v minulosti podporoval některé politické strany. Před parlamentními volbami v roce 2006 zajistil reklamní plochy pro Stranu zelených a když se dostala do sněmovny a do vlády, stal se náměstkem ministryně školství. Po rozchodu se Zelenými podporoval jejich odpadlíky a poté krátce i Paroubkovu ČSSD. Soukupova Médea má vlivné páky na řadu médií, kterým zprostředkovává inzerci.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).