Hlavní navigace

R2B2 a společnost Hybrid představují nový formát programatické reklamy

19. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: R2B2
Formát Push2Play nabízí banner, který po stisknutí tlačítka spustí video. Divák ho může shlédnout během televizního programu, stačí stisknout červené tlačítko.

Formát Push2Play je letos už třetí novinkou v programatickém prodeji reklamy v prostředí hybridní televize. Jde o bannerový formát, u kterého má divák možnost si stisknutím červeného tlačítka na dálkovém ovladači spustit reklamní videospot. Za bannerový formát je považován proto, že inzerenti platí za zobrazení banneru, nikoliv za přehrání samotného videa. Doteď mohli inzerenti využít Banner s proklikem do microsite a Preroll – videospot, který se spouští před shlédnutím obsahu videotéky.

ROZHOVOR: Stanislav Mottl – Do pár let bude v HbbTV převažovat programatický nákup reklamy

Oproti Prerollu je hlavní výhodou nového formátu množství jeho zobrazení. Preroll se divákovi přehraje pouze ve videotéce, kdežto Push2Play banner se zobrazuje přímo ve vysílání a má potenciál zasáhnout větší množství diváků, porovnává možnosti jednotlivých variant Stanislav Mottl ze společnosti R2B2 a dodává: U klasického banneru zase musel inzerent počítat s náklady na microsite. Video už však většinou má z jiných online kampaní a může tak značně ušetřit.


Autor: Karel Choc

Stanislav Mottl, manažer výkonnostní reklamy

Push2Play dává podle Mottla programatickému nákupu v prostředí HbbTV úplně nové možnosti. Představte si, že v televizi běží pořad o automobilech. Inzerent v tu chvíli upoutá diváka například bannerem: ‚Chcete vidět jak vypadá nová Škoda Octavia?‘. CTR takto vhodně vytvořených kampaní může být výrazně vyšší, než je běžné, a divák je navíc nemusí považovat za rušivé, shrnuje Mottl.

BRAND24

ROZHOVOR: Lukáš Hnilička – Za reklamu v HbbTV by mohli zadavatelé letos utratit sto milionů korun

Formát Push2Play je ideální nástroj pro prezentaci produktu v televizním prostředí. Divák, který je vtažen do děje, očekává zajímavou audiovizuální reklamu, na kterou je de facto zvyklý. Na druhou stranu, programatický nákup je elegantní řešení distribuce komerčního sdělení pro inzerenty, popisuje novinku Lukáš Hnilička, CEO společnosti Hybrid zaměřující se na komerční využití HbbTV.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).