Více

TV Public už zkrachovala, ale RRTV teprve zahájila řízení o odebrání licence

Ačkoli lifestylová televize Public už ukončila svoje vysílání a vyhlásila úpadek, Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) s jejím provozovatelem, společností Totalpress, teprve zahájila správní řízení o odnětí vysílací licence. Radní to oznámili v tiskové zprávě ze svého čtvrtečního zasedání. Rada zahájila (…) správní řízení o odnětí licence k provozování programu Public prostřednictvím družice (…), neboť na majetek provozovatele byl prohlášen konkurz, stojí ve zprávě.

K TÉMATU: TV Public skončila v multiplexu 3, zanechala po sobě dluhy přes 300 milionů korun

Právě konkurz na majetek provozovatele je podle zákona nepřekonatelnou překážkou pro provozování televizního či rozhlasového vysílání. Společnost Totalpress, která za sebou zanechala víc než stomilionový dluh, má nyní lhůtu 15 dní na vyjádření k zahájenému správnímu řízení. Ačkoli měla televize Public licenci pouze pro satelitní vysílání, jako převzatý program vysílala i v celoplošném pozemním multiplexu 3 a u vybraných poskytovatelů kabelové televize a IPTV.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+