Více

Public TV vysílala na internetu, aniž by k tomu měla oprávnění

Lifestylový televizní kanál Public, který nedávno ukončil distribuci svého signálu prostřednictvím digitálního terestrického multiplexu 3 společnosti Czech Digital Group, vysílal bez oprávnění na svých internetových stránkách. Vyplývá to z posledního zápisu z jednání Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Serveru DigiZone.cz to potvrdila její předsedkyně Kateřina Kalistová.

ČTĚTE TAKÉ: TV Public skončila v multiplexu 3, zanechala po sobě dluhy přes 300 milionů korun

Každý provozovatel vysílání, který chce být prostřednictvím internetu šířen nebo na něm nabízí videobsah, musí mít od loňského roku k této podobě distribuce licenci. Právě ta společnosti Totalpress, která je oprávněna distribuovat signál Public TV, chyběla. Firma zatím nebude žádným způsobem kárána. Jedná se o pouhé upozornění. On-line videobsah kanálů pod hlavičkou Nova se naopak může začít legálně objevovat na portálu Voyo.cz, který získal povolení na 4 až 16 hodin přenosů denně.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 4. 2011 21:29

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+