Více

Public TV formálně skončila. RRTV ji odebrala licenci

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) udělala formální tečku za historií lifestylové televize Public. Na svém posledním zasedání odebrala společnosti Totalpress licenci pro provozování tohoto programu. Televize Public ukončila vysílání s velkými dluhy na počátku června letošního roku. Nebyla schopna například uhradit poplatky jak za šíření signálu v DVB-T, tak i na satelitu.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Bývalá ředitelka Public TV Renata Pešková rozjíždí další televizi

Licence, jejíž byla společnost Totalpress držitelem, se týkala vysílání prostřednictvím družice. V rámci digitálního terestrického multiplexu 3 ji šířila společnost Czech Digital Group jako převzaté vysílání, podobně tomu bylo i v kabelových sítích. Jako důvod pro odebrání licence uvedla RRTV prohlášení konkurzu na majetek provozovatele. Vysílání televize Public by měla do budoucna nahradit plzeňská stanice STIL TV, za kterou stojí shodou okolností mimo jiné i ředitelka lifestylového programu. K novému projektu se však nechce vzhledem k předchozím zkušenostem s naším webem vyjadřovat.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 22. 9. 2011 17:27

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+