Více

Provozovatel kabelové televize UPC má nový web, přizpůsobil ho i pro mobily

Operátor mimo jiné připravuje kompletní redesign aplikace pro zákaznický formulář, který usnadní komunikaci se zákazníky. V listopadu dojde k vylepšení UPC Poradny na Facebooku.

Nové webové stránky, které se přizpůsobí automaticky velikosti displeje mobilních zařízení (telefonů a tabletů), dnes představila společnost UPC Česká republika, největší poskytoval kabelové televize u nás. Design portálu vychází z rodiny sedmi evropských zemí, kde Liberty Global, majitel UPC, operuje. Nové webové stránky chtějí oslovit uživatele také lepšímu způsobem vyhledávání a celkově modernějším vzhledem. Provozovatel UPC měnil web naposledy před třemi lety, takže od poslední změny proběhly tři roky. Jeho průměrná návštěvnost je podle operátora týdně 100 tisíc návštěvníků.

ČTĚTE TAKÉ: Česká UPC vstupuje do mobilních zařízení, testuje aplikaci Horizon Go pro Android

Na nových internetových stránkách jsme společně s agenturami pracovali od poloviny července tohoto roku. Podařilo se nám vylepšit prakticky celý web, včetně některých důležitých aplikací. Jako příklad mohu uvést online objednávku služeb nebo vyhledávání obsahu s intuitivním doplňováním hledaných klíčových slov, uvedl Michal Cerman, manažer online oddělení UPC. Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, ho doplnil: Stránky nám nyní umožňují lépe začlenit komunikaci značky a zákazníkům představit naše probíhající kampaně. V tuto chvíli je to například náš nový komunikační koncept „MEGA rodiny“, který prostupuje celým prostředím UPC webu.

Nová podoba webových stránek kabelového operátora UPC Česká republice
Autor: UPC

Nová podoba webových stránek kabelového operátora UPC Česká republice. Obrázek lze zvětšit.

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 17. 10. 2014 14:09

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+