Více

Prostor pro další neplacený kanál tu už není, míní ředitel Primy

Prima love je na dlouhou dobu posledním volně šířeným programem, který spustí televize Prima. Může se dokonce stát, že žádný další tematický kanál, který by vysílal z pozemních vysílačů, už Prima nezprovozní. Zpravodajskému serveru Týden.cz to řekl generální ředitel Primy Marek Singer. Další pro televizi zajímavé cílové skupiny podle mě existují, ale myslím, že už je není možné komerčně postihnout neplaceným kanálem, uvedl.

K TÉMATU: Prima love míří do multiplexu 3, třetí program Primy startuje na MDŽ

Prima vlastní od loňského března licenci pro čtvrtý, pozemně šířený celoplošný program, na rodinu zaměřenou Primu family. Singer však míní, že novou rodinnou televizi Prima nepotřebuje. Rodinná televize je, myslím, koncept, který sluší spíš hlavní Primě, než abych z toho dělal spin-off. Z Primy bychom svým způsobem takovou rodinnou televizi rádi udělali, řekl serveru Týden.cz. Na čtvrteční tiskové konferenci ke startu ženského programu Prima love šéf televize také řekl, že hlavní program Primy bude cílit na „unisex“ publikum a starší diváky než Prima Cool a Prima love.

ČTĚTE TAKÉ: Jaké by mohly být multikanálové strategie televizí Nova a Prima?

Jisté je, že se Prima nepustí do vlastního zpravodajského kanálu, i když před časem získala licenci pro regionálně zaměřený zpravodajský kanál R1. Tu však nyní využije pro vysílání ženské Primy love, a regionálnímu zpravodajství věnuje na této televizi pouze všední dny mezi šestou a osmou hodinou ráno. Zpravodajský kanál je myslím mrtvá věc, ten nemá smysl dělat jakkoliv. Když teď máte ještě smíšené procento zpráv na Nově, tak je to podle mě totálně nehratelné, cituje Singera server Týden.cz.

NAPSALI JSME: Nova potvrdila, že připravuje nové tematické kanály. Jeden už brzy

Hlavní program Primy nyní cílí na diváky starší patnácti let, Prima Cool na muže od 15 do 40 let a Prima love chce oslovit ženy od 15 do 40 let. Oproti tomu hlavní program konkurenční Novy chce oslovovat především diváky ve věku od 15 do 54 let, nikoli tedy širší cílovou skupinu všech dospělých diváků starších patnácti let jako Prima nebo první program České televize.

18 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 22. 2. 2011 14:25

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+