Více

Problém TV Noe? Programové magazíny ji ignorují

Televizi Noe se nedaří prosadit svůj program do tištěným programových periodik. Zatím jsme spolupracovali alespoň s Týdeníkem Televize. Tato spolupráce ale právě končí, uvedla na dnešní tiskové konferenci Svatava Kabošová, hlavní dramaturg stanice. Vydavatelství Ringier, do jehož stáje Týdeník Televize patří, sdělilo „televizi dobrých zpráv“, že její program je příliš úzce vymezaný. V tištěné podobě tak bude programová nabídka TV Noe nadále dostupná jen v Katolickém týdeníku a týdeníku Světlo.

Program TV Noe je samozřejmě k nahlédnutí na jejích webových stránkách, v další elektronické prezentaci má ale mezery. Ve svém programovém průvodci (EPG) ho například nenajdou diváci multiplexu B, ačkoli ostatní stanice tu svůj program mají běžně uvedený. S tím bohužel nemůžeme nic dělat. Podle naší smlouvy je dodavatelem EPG společnost Czech Digital Group. My tu chybějící program ani neurgujeme. Jsme vůbec rádi, že můžeme v DVB-T vysílat, řekl DigiZone.cz generální ředitel stanice Leoš Ryška.

Manažer TV Noe Petr Kudela má pro diváky dobrou zprávu alespoň ohledně telelextu. Jeho spuštění je otázkou několika týdnů, uvedl dnes na tiskové konferenci. Dosud vysílání teletextu na TV Noe bránilo zastaralé odbavovací pracoviště v Ostravě, který ho nebylo schopné doručit do Prahy v náležité kvalitě. Právě z Prahy přitom vede uplink na družici Astra a z hlavního města vysílá i experiment Czech Digital Group. Týdenní program bude na teletextu k dispozici.

Více o TV Noe se dočtete v zítřejším článku.

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 4. 2007 14:00

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+