Více

Primě se neskutečně daří, fotbal někdy poráží i Televizní noviny

UVNITŘ GRAF Fotbalové Euro přináší Primě velmi zajímavé výsledky sledovanosti. Ve dnech, kdy hraje česká reprezentace, ve sledovanosti atakuje Televizní noviny na Nově. Při úvodním sobotním zápasu České republiky se Švýcarskem dokonce Prima hlavní zpravodajskou relaci Novy porazila.

GRAF: Vývoj sledovanosti Novy a Primy během sobotního zápasu ČR – Švýcarsko (GIF, 12kB)

Jednoznačně nejúspěšnější byl zatím zápas české reprezentace s Portugalskem, který si ve středu nenechalo ujít přes 1,2 milionu diváků. První poločas sledovalo 1,157 milionu diváků starších patnácti let, druhý poločas 1,270 milionu. Zajímavé jsou i podíly na trhu. U tohoto konkrétního zápasu vidělo první poločas 13,3 procenta ze všech dospělých diváků v České republice a 48,97 procenta těch, kteří zrovna sledovali televizi. Druhý poločas si v podíle na všech divácích polepšil na 14,6 procenta, a sledovalo ho 38,6 procenta těch, kteří trávili čas u televize.

Televizní noviny na Nově v ten samý den vidělo 1,644 milionu dospělých diváků, což je o půl milionu méně než obvykle. Zprávy na Nově si nenechalo ujít 47,18 procenta z těch diváků, kteří se dívali na televizi. Obvykle se ale podíl Televizních novin na aktivních divácích pohybuje okolo 67 procent.

Při úvodním sobotním zápase Eura mezi Českou republikou a Švýcarskem sledovalo Televizní noviny na Nově dokonce jen 1,2 milionu diváků starších patnácti let a 40,41 procenta z těch, kteří zrovna měli zapnutou televizi. Druhý poločas fotbalového zápasu, který běžel v tu samou chvíli na Primě, vidělo 1,244 milionu dospělých diváků a 44,55 procenta z těch, co trávili daný čas u televizoru.

Kromě zápasů české reprezentace zatím žádný jiný mač nedosáhl hranice jednoho milionu diváků, ale i tak se výsledky pohybují nad obvyklým průměrem sledovanosti Primy, které za tento týden zvednou celkový podíl této televize vysoko nad 20 procent.

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 6. 2008 11:47

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+