Více

Primě druhý rok po sobě klesá zisk, loni spadla na necelou polovinu rekordního roku 2012

UVNITŘ GRAFY – Firma, která provozuje televizní kanály Primy, zůstává v zisku, celý FTV Prima Holding se ale loni propadl do mírné ztráty. Podívali jsme se, jak Prima hospodaří posledních 12 let.

Zpět na úroveň před rokem 2011

Kde že loňské sněhy jsou, mohla by si říkat televizní skupina Prima při pohledu na účetní uzávěrku za loňský rok, respektive za období od loňského dubna do letošního března. Společnost FTV Prima, která je provozovatelem televizních kanálů Prima, Prima Cool, Prima love a Prima Zoom, ve srovnání s loňským rokem uzavírala hospodaření se ziskem o téměř 90 milionů korun nižším než o rok dříve. Ve srovnání s rekordním rokem 2012, kdy komerční dvojka českého televizního trhu těžila ze špatně nastavené nové obchodní politiky Novy, se dokonce ve výši zisku propadla na méně než polovinu – z 505 na 237 milionů korun.Tedy na úroveň před rokem 2011, kdy startoval její třetí televizní kanál Prima love.

Ještě hůře se vyvíjí hospodaření FTV Prima Holdingu, do kterého kromě samotné FTV Primy spadají společnosti Česká produkční (servisní společnost zabývající se výrobou pořadů) a Media Club (mediazastupitelství, které zastupuje programy Primy a skupiny Barrandov a Óčko při prodeji reklamních časů; stejně tak zastupuje i některé provozovatele webů). Zatímco předloni, tedy přesněji v období od dubna 2013 do března 2014, vykázal FTV Prima Holding zisk půl miliardy korun, o rok později skončil ve ztrátě 1,83 milionu Kč. Kde se vzal z roku na rok propad zisku o půl miliardy korun? Notabene když podle účetní uzávěrky za duben 2014 až březen 2015 nebyly vypláceny žádné podíly ze zisků dceřiných společností FTV Prima Holdingu?

 



Pokračování článku čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+