Více

Prima Zoom se včera přiblížila Barrandovu, Televizní noviny na Nově rekordní

UVNITŘ TABULKY Televizní noviny na Nově včera upřednostnilo více než dva miliony dospělých diváků a jejich podíl na publiku překročil hodnotu 52 %. Silná byla pochopitelně i Ordinace.

Rozdíl ve sledovanosti mezi Primou Zoom a TV Barrandov, která se v posledních dnech sobě nejvíce podobala, se alespoň včera téměř setřel. První uvedená stanice sice nad tou druhou ještě zvítězila, ale rozdíl v celodenním podílu obou kanálů byl v podstatě 0,1 %. Zatímco Prima Zoom měla podíl 3,65 % u dospělého publika, TV Barrandov zaujala za celé úterý 3,54 % publika. Absolutní nulu si pustilo včera po 20. hodině na plnoformátové televizi 174 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 4,12 %. Atlas 4D vidělo 150 tisíc diváků (share 3,55 %), Záhadu Velikonočního ostrova 132 tisíc lidí (share 3,23 %). Prima Zoom i přes to byla stále druhým nejúspěšnějším kanálem z rodiny Primy.

MINULÝ TÝDEN: Zdrcující návrat Ordinace: Nova měla večer více diváků než ČT 1 a Prima dohromady

Nejsledovanější televizí byla pochopitelně Nova, kde stojí za zmínku nejen vysoká čísla Ordinace v růžové zahradě 2, ale především Televizních novin, které včera viděl 2,1 milionu dospělých diváků (share 52,53 %). Ordinaci si nenechal ujít 1,835 milionu diváků starších 15 let (share 42,26 %), přičemž 871 tisíc z nich (share 40,79 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Celodenní podíl Novy na dospělém publiku dosáhl včera hodnoty 28,64 %, u primární skupiny D15–54 to bylo 30,06 %.Na 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem se na ČT 1 podívalo 719 tisíc diváků (share 16,66 %), Černé barony vidělo 500 tisíc diváků (share 13,32 %). Celodenní podíl Jedničky byl 15,64 %.

PONDĚLNÍ DATA: Cesty domů se vrátily na Primu family úspěšně, Kriminálku Anděl ale neporazily

Dokumenty Dvojky zůstaly Primou Zoom neohroženy. Největší tankové bitvy si nenechalo ujít 284 tisíc diváků (share 6,68 %), putovní Na cestě pak 244 tisíc diváků (share 5,97 %). Co se týká sledovanosti dalších programů České televize, nejúspěšnější na ČT 24 byly tentokrát nikoliv Události v regionech, ale Události, komentáře. Těm věnovalo pozornost 188 tisíc diváků (share 6,64 %). Naopak více méně bez zájmu zůstal sportovní kanál veřejnoprávního média, jehož nejsledovanější pořad si pustilo pouhých 50 tisíc diváků (share 1,16 %). Šlo o záznam přenosu finále Miss Aerobik 2012 z Plzně.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Telka, sedmý kanál Novy, odstartuje 22. února. Nabídne „to nejlepší z archivu“

Z velkých televizí už zbývá ve výčtu pouze Prima family. Ta měla včera celodenní podíl na dospělém publiku 16,92 %. VIP Prostřeno! si pustilo 493 tisíc diváků (share 11,45 %), úspěšnější bylo Ano, šéfe! s 715 tisíci diváky (share 23,81 %). A jak na tom byly sesterské kanály Primy family? Nejúspěšnějším pořadem na Primě Cool se stala Teorie velkého třesku. Tu vidělo 218 tisíc diváků (share 5,58 %), Farmáře, který hledá ženu, si nenechalo ujít 97 tisíc diváků (share 2,89 %). Z rodiny Novy byla nejúspěšnější Nova Cinema. Bullitův případ tu vidělo 220 tisíc diváků (share 5,36 %). Police Story 2 na Fandovi si pustilo 55 tisíc diváků (share 1,37 %) a Smíchov „bodoval“ Krokem za krokem. 30 tisíc diváků mu přineslo mezi dospělým publikem podíl 1,09 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 5. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,64 15,24 12,22 12,23
ČT 2 3,91 3,95 4,36 3,90
ČT Sport 1,65 0,68 1,64 0,80
ČT 24 5,37 3,30 2,84 1,76
Nova 28,64 38,15 30,06 38,06
Nova Cinema 3,95 4,52 4,84 4,46
Fanda 1,00 1,04 1,40 1,38
Smíchov 0,73 0,62 1,28 1,12
Prima family 16,92 15,54 14,40 15,28
Prima Cool 3,17 3,14 5,12 5,48
Prima love 2,04 1,76 2,80 2,46
Prima Zoom 3,65 2,62 4,01 2,63
TV Barrandov 3,54 3,55 3,78 4,22
Atmedia 1,72 0,95 2,78 1,39
ostatní TV 8,08 4,93 8,45 4,82
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 5. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 26,57 23,18 21,07 18,69
Nova Group 34,32 44,33 37,58 45,01
Prima Group 25,78 23,05 26,33 25,86

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

35 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 2. 2013 19:53

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+