Více

Prima zlevňuje reklamu, televize Barrandov ji naopak zdražila

Inzerování na televizi Prima a jejím druhém programu Prima Cool je od začátku února levnější než v loňském roce. Televize se podle deníku E15 rozhodla reagovat na meziročně nižší poptávku po reklamních časech a nabízí balíček inzerce na obou svých programech se slevou. Společnost, která bude inzerovat zároveň na Primě i Primě Cool, od nás dostane slevu 11 procent, řekl listu generální ředitel Primy Marek Singer.

K TÉMATU: Televize se chystají na product placement. Nechtějí to s ním přehánět

Podmínkou získání slevy je ale fakt, že inzerent nasměruje minimálně 11 procent z celkově proinzerované částky na program Prima Cool. Od 1. února na tuto nabídku reagovala podle Singera společnost Coca-Cola. V lednu jsme v meziročním srovnání zaregistrovali 20procentní pokles objemu reklamy, vyvětlil důvod „balíčkování“ reklamy a poskytování slev generální ředitel Primy.

Opačným směrem než Prima se vydala televize Barrandov, která podle týdeníku Marketing a Media od března zdraží svoje ceníky reklamních časů na 18 tisíc korun za jeden gross rating point (GRP) u cílové skupiny diváků starších 15 let. GRP označuje jedno procento všech dospělých televizních diváků v České republice a představuje zhruba 85 tisíc lidí.

Inzerenti si od televize nakupují GRP a počet opakování jejich spotů ve vysílání se odvíjí podle dosažené sledovanosti. Reklamní časy na televizi Barrandov prodává agentura Media Master, která poskytuje stejnou službu i České televizi. Smlouva s ČT ale firmě letos skončí a Kavčí hory vypíší na nového reklamního zástupce tendr. Media Master se jej opět zúčastní.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+