Více

Prima vytěžila Karla Gotta i na Coolu, nasazuje kampaň „Gott To Be Cool“

UVNITŘ FOTOGALERIE – Televizní skupina byla mediálním partnerem Turné 2014 Karla Gotta. Oba dva jeho poslední prosincové koncerty v O2 aréně byly vyprodané.

Speciální sadu identů, tedy televizních znělek, s postavou Karla Gotta nasadila s platností od včerejšího večera Prima Cool. Vysílat je bude až do ledna příštího roku. Televizní skupina Prima tak vytěžuje nejpopulárnějšího českého zpěváka na dalším ze svých kanálů. Komerční dvojka už koncem listopadu avizovala, že jedním z hlavních taháků vánočního programového schématu, má být právě záznam koncertu z O2 arény, kterým vyvrcholilo mistrovo Turné 2014 po České republiceSlovensku. Prima byla mediálním partnerem této akce a diváci ji budou moci vidět už příští týden, v sobotu 20. prosince od 20:15.

ČTĚTE TAKÉ: Stanice Óčka nasazují vánoční vizuál, chystají sváteční programové schéma

Kampaň s Karem Gottem nese název „Gott To Be Cool“  a je reminiscencí na grafiku 60. a 70. let. Mnohonásobný slavík v identech dokazuje, že má nejen božský hlas, ale i smysl pro humor, kdy si dokáže vystřelit i sám ze sebe. To skvěle ladí se stylem humoru a originální grafikou Prima Cool, což má zároveň obrovský virální potencionál, píše k novince ve vysílání Prima. Režírovat Karla Gotta je radost, protože Karel je nadšený herec. Jelikož to bylo vše točené na virtuálním pozadí, tak musel zapojit fantazii a dopadlo to skvěle, pochválil si spolupráci režisér Filip Racek.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 12. 2014 22:19

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+