Hlavní navigace

Prima vydává nový časopis Prima Zoom jako přílohu dnešních Lidových novin

15. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: FTV Prima
UVNITŘ GALERIE – Nový magazín Prima Zoom, zaměřený „na historii, vědu, přírodu a techniku“, vydává Prima pod obchodní značkou Solootions a ve spolupráci s vydavatelstvím Mafra.

Pilotní číslo časopisu Prima Zoom vyjde ve čtvrtek 22. června jako bezplatná příloha deníku Lidových novin. Během července pak bude časopis volně prodejný za 29 korun v distribuční síti PNS po celé ČR. První číslo časopisu má padesát stran a vychází v nákladu padesáti tisíc výtisků. Hlavní téma prvního čísla je nazváno Turecká hrozba a slibuje historický exkurz do dějin Osmanské říše, 

Součástí vydání je i detailní televizní program kanálu Prima Zoom na celý měsíc. Do budoucna bychom rádi časopis vydávali pravidelně, rozhodne o tom ale čtenářská odezva na pilotní číslo, slibuje Aleš Pýcha, marketingový ředitel televize Prima, který je odpovědný i za zmíněnou agenturu Solootions. 

Kromě dějin Osmanské říše naleznou čtenáři v prvním čísle časopis rozhovor s prestižním fotografem divokých zvířat Petrem Slavíkem nebo ředitelem pražské ZOO Miroslavem Bobkem, věnovaný Laosu. Zahraniční rubriku otevře článek Svět podle Putina, dále si mohou zájemci přečíst příběh Reinharda Heydricha nebo připomenout zkázu lodi Britannic. Texty v časopise Prima Zoom jsou poutavě napsané a informace dány do souvislostí. Nejedná se tedy o zkratkovité materiály, které jsou příznačné pro dnešní digitální dobu, slibuje Veselin Vačkov, ředitel redakce deníku Lidové noviny.

BRAND24

Prima nabízí už pět vlastních tiskových titulů

Magazín Prima Zoom je pátým titulem z edice FTV Prima. Aktuálně se tak portfolio časopisů skládá z food magazínu Prima Fresh, dětského komiksového čtvrtletníku Primáček, kutilského měsíčníku Vychytávky Ládi Hrušky a interaktivního titulu televizního kuchaře Zdeňka Pohlreicha Ano, šéfe! 

Prima Zoom začala vysílat v únoru 2013 a stala se čtvrtým kanálem skupiny Prima. Ve své době byla jedinou bezplatnou dokumentární stanici, vysílající v České republice. Ve čtrnácti tematických blocích nabízí divákům dokumenty od světových produkčních společností v čele s BBC, National Geographic, Discovery a ZDF, ale nabízí i tuzemskou dokumentární tvorbu. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).