Více

Prima uvažuje o pořadu podobném Střepinám a 168 hodinám

Televize Prima se nechystá v souvislosti s jmenováním Pavla Zuny šéfredaktorem publicistiky zavádět investigativní pořady podobné relaci Na vlastní oči na televizi Nova. Serveru DigiZone.cz to řekl generální ředitel Primy Marek Singer. Nejsem si jistý, že typově sedí do programu Primy, to je spíš věc pro Novu. Máme ale tipy ve smyslu infotainmentu, míchání zábavy a informací, což nám jde lépe, uvedl Singer.

Prima by podle svého ředitele chtěla připravit pořad, v němž zábavnou formou shrne události uplynulého týdne. Takový typ pořadu zajímá diváky všech televizí a my ho nemáme. Je to škoda, konstatuje Singer. Od loňského září, kdy vedení Primy zřídilo samostatnou redakci publicistiky a jmenovalo jejím šéfredaktorem dosavadního šéfa zpravodajství Jiřího Závozdu, nevznikl žádný nový publicistický po­řad.

Teď tato redakce nedělá nic. Pavel Zuna dostal na starost strategický rozvoj publicistiky. Ano, máme Nedělní partii, ale to je nyní z publicistiky všechno. Čili měl by se, protože má bohaté zkušenosti s publicistikou na Nově, podívat se na naše možnosti. Zjistit, co bychom mohli dělat, zhodnotil nejbližší Zunovy kroky v nové funkci, kterou si přibere k postu šéfredaktora zpravodajství, Marek Singer.

Ředitel Primy zároveň potvrdil dřívější informaci serveru DigiZone.cz, že redakce publicistiky pod vedením Jiřího Závozdy připravila několik projektů, žádný z nich se ale nakonec neobjevil na obrazovce. Tyto projekty pan Závozda nepřipravoval za mého vedení, ale dříve. O těchto záležitostech jsem se dozvěděl v úterý a přidáme je do koše našich možností. Mně tyto projekty Jiří Závozda neprezentoval, takže je nemohu komentovat, dodal generální ředitel Primy.

Jmenováním Pavla Zuny šéfredaktorem publicistiky nedojde k žádné organizační změně ve vedení televize. Zuna nebude zastřešujícím ředitelem zpravodajství a publicistiky jako Milan FridrichČeské televizi nebo Martin Ondráček na Nově. Nebude mít pod sebou ani žádné podřízené, kteří by přímo řídili samostatné redakce zpravodajství a publicistiky. Spíš dojde k postupnému sloučení obou redakcí.

Můj pohled na věc je takový, že některé publicistické směry jsou spíš vítaným oživením práce pro zprávaře, než že by to byla kompletně jiná redakce, která si dělá publicistiku a zvlášť se připravují zprávy. Záleží spíš na formátu, ale spíš bych to viděl propojené, proto jsme také zvolili spojení obou funkcí, vysvětlil Marek Singer.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+