Více

Prima skokanem minulého týdne, rostla nejvíc i jako skupina. U mladých byla nad ČT

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Největší propad zaznamenal sportovní kanál České televize, který po tenisovém French Open přišel o čtyři procentní body sharu v cílové skupině 15+.

Mezitýdenní vývoj (vs. 23. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Konec velkých sportovních akcí přinesl minulý týden citelný pád sportovnímu kanálu České televize. Téměř všechny české televizní stanice tak stoupaly v podílu na dospělém publiku právě na úkor ČT Sport, která si ve srovnání s předminulým týdnem v průměrném celodenním podílu na sledovanosti u dospělých pohoršila o 4,21 procentního bodu na hodnotu 2,38 procenta. Naopak největší růst překvapivě zaznamenal hlavní program Primy, který si polepšil o 1,51 procentního bodu na podíl 13,73 procenta. Na ohrožení ČT 1 a pozici dvojky na trhu to ale nestačilo. Stoupala totiž i Jednička, a to o 0,87 procentního bodu na 14,55 procenta. Polepšila si i nejmenší z plnoformátových televizí, hlavní kanál Barrandova: rostl o 0,71 procentního bodu na hodnotu 4,84 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Tenis odlákal mladé diváky od Novy k ČT Sport, která byla čtyřkou trhu

CIF16

Prima si minulý týden polepšila nejvíc i jako skupina. V součtu průměrných celodenních podílů všech čtyř svých programů na dospělém publiku starším 15 let narostla o 1,71 procentního bodu na hodnotu 21,69 procenta. Dva kanály Primy přitom zaznamenaly mírný pokles (Prima Cool a Prima Zoom). Pozici lídra na trhu udržela skupina Nova, která si jako celek polepšila o 0,51 procentního bodu na hodnotu 32,92 procenta. V jejím případě zaznamenala mírný pokles jen Telka, ostatní programy (až na stagnujícího Fandu) stoupaly. Větší růst než skupina Nova zaznamenala skupina Barrandov (+ 0,74 procentního bodu na 5,68 procenta). Jediný, kdo klesal, byla Česká televize, která si jako skupina pohoršila o 2,96 procentního bodu na hodnotu 27,12 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+