Více

Prima skokanem minulého týdne, Nova Cinema klesla na pozici šestky na trhu

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – U mladých diváků od 15 do 54 let se filmový kanál Novy dostal na pátou pozici, díky biatlonu ho přeskočila ČT Sport. U dospělých diváků i ČT 2.

Mezitýdenní vývoj (vs. 10. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Pokračující mistrovství světa v biatlonu udržovalo i minulý týden vysoký zájem o sportovní kanál České televize a oslabovalo komerční stanice. Tedy s jedinou výjimkou: spíše na ženy zaměřená televize Prima zaznamenala u dospělého publika staršího 15 let nejvyšší růst průměrného celodenního podílu na sledovanosti. Oproti předminulému týdnu si polepšila o 0,42 procentního bodu na hodnotu 13,56 procenta. Ani to jí ale nestačilo na pozici druhé nejsledovanější televize v zemi, jíž zůstává ČT 1 (minulý týden s podílem 14,86 procenta). Dařilo se i Smíchovu (+ 0,22 procentního bodu na 1,78 procenta) a Fandovi (+ 0,13 procentního bodu na 1,40 procenta). Naopak největší pokles vykázala ČT 2, která se propadla o 0,46 procentního bodu na hodnotu 4,52 procenta, a poté ČT Sport (- 0,38 procentního bodu na podíl 5,75 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: ČT Sport díky pražskému atletickému šampionátu čtvrtou nejsledovanější televizí

CIF16

Biatlon sám o sobě České televizi minulý týden nestačil, pro udržení vysokého souhrnného podílu na dospělém publiku jí chyběly další mimořádné akce jako halové mistrovství Evropy v atletice a tenisový Davis cup, díky nimž zářila v předminulém týdnu. ČT si tak jako celek minulý týden pohoršila o 0,96 procentního bodu a denně oslovila v průměru 30,51 procenta dospělého publika. Obě velké komerční televizní skupiny naopak mírně rostly. Skupina Nova si polepšila o 0,38 procentního bodu na hodnotu 32,71 procenta (pokles z pěti volně šířených programů zaznamenala pouze Nova Cinema, již pokořila ČT Sport i ČT 2), skupina Prima rostla o 0,48 procentního bodu na celkový podíl 21,04 procenta. V jejím případě mírně klesala pouze Prima Cool.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+