Více

Prima si registruje doplňkové známky k Vinařům, zároveň představuje nové víno

Zákazníci obchodů Tchibo dostanou příležitost zakoupit vína za zvýhodněnou cenu. Obdrží i dárek v podobě fotografie Karla Rodena a dárkovou tašku na víno s logem seriálu Vinaři.

Nové ochranné známky VínoMáme rádi víno si televize Prima registrovala koncem září u Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV). Vyplývá to z jeho elektronické databáze. Registraci zároveň potvrdila serveru DigiZone.cz i mluvčí mediální skupiny Marie Fianová. Odmítla však sdělit, k jakému účelu budou použity. Jedná se o doplňkové známky k seriálu Vinaři, v tuhle chvíli ale nebudeme prozrazovat žádné bližší informace, konstatovala Fianová. Podzimní novinka Primy startovala na konci srpna suverénně, téměř se dvěma miliony diváků, během několika týdnů největší zájem opadl a aktuálně se pohybuje počet přívrženců nad milionem.

Jedna z registrovaných ochranných známek společnosti FTV Prima
Autor: Úřad průmyslového vlastnictví

Jedna z registrovaných ochranných známek společnosti FTV Prima

Z ARCHIVU: Vinaři totálně porazili Kriminálku Anděl. Dosahovali až 2,2 milionu diváků a podílu 48 %

Prima zároveň přichází v rámci propagace seriálu v těchto dnech s novou značkou vína pojmenovaného Karel Roden. Ten zde zosobnil postavu charismatického architekta Křižana. Novou limitovanou edici vína mohou od dnešního dne zakoupit zájemci ve značkových prodejnách Tchibo. Limitovaná edice zahrnuje dva druhy vín – Pálava pozdní sběr 2013 a Neuburské pozdní sběr 2013. Různé odrůdy vína se objevují také v závěru každé z šestnácti epizod seriálu Vinaři, Neuburské mohli diváci vidět ve druhém díle, Pálavu pak ve včerejší sedmé epizodě, ve které hostoval právě Karel Roden, doplnila Fianová.

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 10. 2014 22:26

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+