Více

Prima si chválí pondělek: podíl 20,51% a v prime time až 23,56%

UVNITŘ TABULKA Rekordního podílu na publiku dosáhla v pondělí televize Prima, když ji po celý den sledovalo v průměru 20,51 procenta dospělého publika. V hlavním vysílacím čase od 18 do 23 hodin dokonce oslovovala průměrně 23,56 procenta diváků starších patnácti let, kteří se zrovna dívali na televizi. Podle mluvčí Primy Jany Mrákotové se na nadprůměrných číslech podepsaly zejména tři večerní pořady: seriál Cesty domů, kuchařská show Šéf na grilu a improvizační show Partička.

K TÉMATU: Partičce se v novém čase zatím nedaří, i Šéf na grilu mírně klesnul

Seriál Cesty domů v pondělí opět přilákal v cílové skupině Dospělí 15+ více než 1 milion diváků (1 020 000) při podílu na trhu 27,12 procenta. Úspěch slavil také včerejší díl Šéfa na grilu, který dosáhl zatím svého nejvyššího podílu na trhu od uvedení tohoto pořadu – 24,92 procenta v cílové skupině Dospělí 15+. Ještě úspěšnější byl u mladších diváků v cílové skupině Dospělí 15–54 – 27,64 procenta, sdělila Mrákotová. Na dotaz serveru DigiZone.cz upřesnila, že třetí díl Šéfa na grilu vidělo v průměru 789 tisíc dospělých diváků, což je druhý nejlepší výsledek po úvodním dílu s 808 tisíci diváky.

ČTĚTE TAKÉ: Show Jana Krause porazila Novu i ČT 1, měla skoro 900 tisíc diváků

Prima si také hodně pochvaluje znovu nasazenou improvizační show Partička, která v pondělí večer od 22:10 hod. oslovila v průměru 19,67 procenta dospělého publika. To je zdaleka nejvíc od začátku jejího vysílání. Podíváme-li se ale na absolutní počty diváků, které jsou pro Primu důležitější kvůli prodeji reklamy, pondělní díl Partičky vidělo v průměru 425 tisíc diváků starších patnácti let, což je druhý nejlepší výsledek po druhém dílu odvysílaném v původním vysílacím čase v pátek 23. března od 21 hodin, ale nijak významně víc než u všech dosud odvysílaných epizod.

TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů improvizační show Partička na televizi Prima

V době svého vysílání se včera stala Partička nejsledovanějším pořadem na televizních obrazovkách ve všech dále zmíněných cílových skupinách. V cílové skupině Dospělí 15+ dosáhla podílu na trhu 19,67 procenta. Ještě více bodovala u mladších diváků ve skupině Dospělí 15–54 se sharem 25,54 procenta a v cílové skupině Dospělí 15–40 dokonce 28,23 procenta! upozornila mluvčí Primy.

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 6. 2011 15:53

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+