Ušetřete
Více

Názory k článku
Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

Ma Va aura:89
5. 3. 2013 15:10 Nový

Změna porotců

celé vlákno

Moc bych se přimlouval za výměnu porotců Talentu

Bug Menot aura:99
5. 3. 2013 16:12 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Já se přimlouvám za zrušení této ptákoviny.

Z. aura:10
5. 3. 2013 16:17 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Nemyslím si, že je to úplně ptákovina, ale ačkoli jsem první dvě sezóny Talentu sledoval, loni to pro mě byla nuda. Chtělo by to chvilku pauzu, ten formát je dobrý, ale čeho je moc, toho je příliš :)

Milda . aura:39
Milda Login: lhamer
5. 3. 2013 17:01 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Ať si v porotě Talentu sedí kdo chce, stejně na takovou trapárnu koukat nebudu....

Štěpán S. aura:30
5. 3. 2013 21:05 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Mě je to taky jedno, nikdy to nezapnu, nezajímá mě to.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 22:16 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Tak hlavně že nám to tady všem musíte sdělit, protože nás to hrozně zajímá :D

Štěpán S. aura:30
6. 3. 2013 16:53 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Já myslím že zrovna Tebe to moc zajímá kdo co na to ;-) nebo ne?

Jenda Nový aura:22
Jenda.Nový Login: Jenda.Novy
6. 3. 2013 13:57 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

mělo by to být jednou za pět let nebo alespon jednou za 3 roky , nyní už to nesleduji už je to nudné

Regina L aura:10
6. 3. 2013 14:54 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Všude ve světě, v každé zemi, běží každý rok jedna sezóna z každé aktuální show - Talent, SS, X Factor, Hlas,... Proč by se to sakra u nás mělo vysílat jen jednou za pět let proboha? To chcem být na úrovni Vanuatu? Nesnáším tyhle komunistické názory. A co byste místo toho vysílal? Zase zreprízoval Četnické humoresky a Televarieté? Se proberte, místo toho abyste byli rádi, že se tu některé naše televize snaží a každý rok vysílají premiérovou řadu show na světové úrovni, tak ještě máte kecy. Neuvěřitelné, opravdu nad vaším příspěvkem zůstává rozum stát.

Maxo .. aura:78
6. 3. 2013 16:34 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

No víš, ono se toho člověk časem přejí, a to je přesně případ těchto show. Myslím, že nejsem zdaleka jediný, který si přeje aby ta tvá světová show a další podařené i nepodařené show zůstali pár let za prahem ČR.

Petr Pavel aura:10
6. 3. 2013 19:05 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Že se lidem třeba nepřejí Ordinace a nebo TN?

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:04 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Přesně tak, že se nepřejí seriály nebo magazíny, které běží každý týden mnoho let v kuse? To je asi v pořádku? Ale dvě show za rok je moc. Pánové jsou moc LOL :DDD Bohužel si to ale neuvědomují.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 17:03 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Proč měnit zavedenou porotu? Lucie Bílá musí zůstat určitě, to je stálice, otázkou je, jestli radši Krause nebo Dejdara, já jsem pro Krause. A jestli to bude jen česká verze, tak uvidíme, kdo bude třetí a možná čtvrtý porotce.

Michal Vana aura:90
5. 3. 2013 18:29 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

Moc se primlouvam za vynechani letosniho Talentu! Chtelo by to pauzicku, jinak se to okouka.
Radeji at investuji do vybaveni vysilaciho retezce a nativniho HD!

Dan Rozsíval aura:45
5. 3. 2013 20:37 Nový

Re: Změna porotců

celé vlákno

V tomhle má Novák výjimečně pravdu,Prima to HD opravdu nepotřebuje poněvadž na tuhletu ptákovinu na čele s uřvanou Bílou opravdu bohatě stačí ČB vysílání.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 17:07 Nový

super!

celé vlákno

Super, tak tohle určitě udělalo radost všem fans reality show. Nejsem pro oddělení našich verzí, i když, absence Jeffa v naší show bude znát, nebude to tak luxusní jako s jeho týmem. Ale jestli to dají týmu Simony Matáskové, což bude znamenat návrat Jana Krause, tak to taky bude super. Simon Cowel navíc doporučuje mít spíš čtyři porotce, tak uvidíme. Každopádně tahle show dělá narozdíl od SuperStar pořád luxusní čísla, takže je super, že pokračuje. Krom toho plní i veřejnoprávní charakter, není to jen show, ale dávají i prostor neobjeveným talentům všech žánrů, proto je pořad oblíbený napříč všemi generacemi. Tak se nechme překvapit, jestli to bude společná, nebo česká verze. I když oddělit Kubu a Pyca by byl hřích! Na druhou stranu, kdyby to uváděl s Vojtou Dykem, tak to bude super. Já jsem asi spíš pro dvě odlišné verze, jen doufám, že nepoběží ve stejný den jako na JOJ, ať můžem sledovat obě. Každopádně super zpráva!

Zix . aura:57
6. 3. 2013 14:12 Nový

Re: super!

celé vlákno

"Nejsem pro oddělení našich verzí,"
" Já jsem asi spíš pro dvě odlišné verze,"

Si se v tom trošku zamotal a nevíš co chceš co? :D

Regina L aura:10
6. 3. 2013 14:56 Nový

Re: super!

celé vlákno

Ano, tomu se říká postupná dedukativní změna postoje, jestli ti to něco říká. Jsi zastáncem jedné věci, ale po rozboru přijdeš na to, že jsi spíše pro tu druhou. Učivo stylistiky na střední škole. Doufám, že už sis uvědomil, co si napsal za bl.bůstku.

Zix . aura:57
6. 3. 2013 15:30 Nový

Re: super!

celé vlákno

Já sem ten příspěvek nějak nezkoumal,ale jen sem si všim toho "protiřečení". :)

Jinak chápu,že to je nějakej rozbor o samým kdyby/pokud. :)

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:05 Nový

Re: super!

celé vlákno

Ano, v současné době nevíme jestli půjde CS nebo CZ verze, takže můžeme leda spekulovat.

Kuba Z aura:52
5. 3. 2013 17:18 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Žádná česká verze nebude, takže nemá smysl přemýšlet co by bylo kdyby byla jen česká. Bude opět ČSMT, za prvé to potvrdiil geneřální ředitel Jojky a za druhé, Prima by nešla sama do takového velkého projektu, který stojí dost velké peníze.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 17:22 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Důvod proč by do toho nešla Prima sama? Samozřejmě je snazší dělat show společně, ale pro Primu rozhodně není problém dělat ji odděleně. Viz tři vlastní řady ještě finančně náročnějších VyVolených.

lukefry21 aura:10
5. 3. 2013 19:01 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Po finanční stránce by to sice asi zvládla, ale bez Jeffa Mynárika a dalších schopných lidí z JOJky by to asi nedopadlo tak skvěle jako poslední řada, která byla opravdu špičková. :P

Regina L aura:10
5. 3. 2013 19:08 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Bude to o něco slabší asi, ale tým Simony Matáskové dělal první Talent a ten byl taky super, takže nemám strach.

Radek Dvorak aura:10
5. 3. 2013 19:23 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Matásková byl hlavní dramaturg za Česko, ale ostatní byly Slováci. Někde byl seznam a byly tam samí Slováci a to jsem tehdy divil, že proč tolik Slováků a pak jsem pochopil, když jsem viděl první epizodu Talentu :)

Regina L aura:10
5. 3. 2013 20:24 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

No myslím, že první Talent byl víc v režii Primy. Druhý a třetí v režii JOJ, proto taky byly lepší :D

lukefry21 aura:10
5. 3. 2013 20:37 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Pravdou je, ze v prvni rade byly napr. zivaky vysilany z Brna, od druhe rady uz z Bratislavy. Ale Slovaci byli v prevaze vzdy, hlavnim organizatorem byla vzdycky Slovenska produkcna (JOJ) :-)

Kuba Z aura:52
5. 3. 2013 19:38 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

A kdy to bylo? To už je let zpátky co tak měli. A i kdyby to teda po finanční stránce zvládla, tak jak by ta show vypadala? Podobně jako Robin Hood? No to by dopadlo. A je to nesmysl, když to ředitel Jojky potvrdil, takže nevím co řešíme.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 20:25 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Vypadalo by to jako Talent 1, VV, nebo Ano, šéfe! a možná i líp. Prima má schopné týmy a určitě se zlepšují. Uvidíme. Já jsem taky ještě neslyšela o rozdělené show, ale když se tu nahodilo, tak proč o tom nepřemýšlet.

Kuba Z aura:52
5. 3. 2013 20:28 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Když si to myslíš, tak tě přitom nechám.

Milda . aura:39
Milda Login: lhamer
5. 3. 2013 17:22 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Je otázka jak dlouho Prima vůbec utáhne i tuhle federální verzi estrády :-D

Regina L aura:10
5. 3. 2013 17:39 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Tak Prima je s ČT jedinou televizí u nás, která si investice může dovolit. Je v plusu a každý rok zvyšuje zisky. Nova je úplně dole a myslím si, že Barrandov asi taky nic moc.

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
5. 3. 2013 17:41 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

mezi primou a joj to po skončení posledního talentu už zdaleka není tak růžové

Maxo .. aura:78
5. 3. 2013 18:33 Nový

ČS Talent.

V koutku duše jsem doufal, že se Prima pustí do něčeho nového, bohužel nestalo se, proto díky nechci. Ať je Talent hitový jak chce, nechápu, proč bych měl koukat na jednu věc už po čtvrté, kde se stejně nezmění a nic nového to nepřinese, mile tento "hit" přenechám jiným.

bla  bla aura:57
5. 3. 2013 18:58 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Myslím, že Talent bude určitě opět se Slováky. Proč měnit zavedený název? Jako odpůrce jakékoliv “federální“ spolupráce ale dodávám, bohužel.

Jinak, už je to trochu ohraná písnička, něco nového by tam nebylo?

lukefry21 aura:10
5. 3. 2013 19:03 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Uvažuje se i o X-Faktoru, což by bylo jistě zajímavé, ale čistě pěvecké soutěže už u nás mají menší šanci na úspěch. A nebo půjde Prima do té Topmodelky, jak se už nějakou tu dobu chystají...? :)

Regina L aura:10
5. 3. 2013 19:09 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Přesně tak, s pěveckou soutěží nemá cenu začínat, dokud nebude pauza a Nova nebude svýma otřesnýma show brzdit start X Factoru. Topmodelka asi bude, ale jen jako doplňková show, jako hlavní projekt sezóny to nevidím, viz klesající zájem o Miss.

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
5. 3. 2013 20:29 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

topmodelka je nemyslitelná jako hlavní projekt pro plnoformátovou tv

Michal Vana aura:90
5. 3. 2013 19:13 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Kdyby radeji dali Vallo villag 4 a talent 4 az za rok, udelali by stokrat lip!

Libor Zapletal aura:63
Libor Zapletal Login: Calwin
5. 3. 2013 19:38 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

To by ovšem VyVolené museli strčit někam na Love,protože by na Family už neměli šanci.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 19:40 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Na ČT24. :-)

Maxo .. aura:78
5. 3. 2013 19:48 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

A kolikrát stačí zapnout v noci zpravodajskou ČT24, tam je to také pěkná komedie :-)))

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 19:58 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

To teda. Nicméně dopolední vysílání, kde se objevuje úplně nejvíce VyVolená bohyně Alexandra Nosková je boží. Teď vážně: Líbí se mi, i jak čte občas o víkendu zprávy. Výborná paní.

Maxo .. aura:78
5. 3. 2013 19:52 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

To spíš na Prima Cool, ale kolikrát se divím, že Prima jednoduše nezkusí repríznout ty první Vyvolené právě na P. Cool. Určitě by to uspělo, a pak by se dalo uvažovat o možném znovuvzkříšení.

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 20:03 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Dokážu si představit funglové VyVolené, kde by se na místě soutěžících objevilo třeba dvanáct diskutérů z DigiZone.

Regina L aura:10
5. 3. 2013 20:28 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Hm, spíš by mohli udělat VyVolení All Stars - Regina, Vladko, Zvěřina, Hanz, Jindra, Věra, Emil, Tony, Martin, Pavel, Pluto, Sanny, Růžena, Dan, Milan, Nancy, René... To by byl masakr :D

David Tomek aura:39
David Tomek Login: davidtomek
5. 3. 2013 20:48 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Tak se přiznám, že když mi bylo 29 a díval jsem se na první VyVolení, tak díky tomu, že to bylo něco nového a do té doby nepředstavitelného, nás to bavilo. Druhé řády jsem viděl při nejlepším polovinu. Nevím, nechci si to třeba přiznat, ale je to možná i věkem, že už mě tento typ pořadu nic neříká. Nebo je to tím, že třeba tolik dnešní mládeži nerozumím. Přitom máme mezi mlaďasi několik přátel a za sebe musím říct, že si rozumíme. Jen doufám, že mě za zády nenazývají vychlastaným individuem jako ty? :-)

Regina L aura:10
5. 3. 2013 23:36 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

No dneska jsi psal pod parou, přiznej se.

Zix . aura:57
6. 3. 2013 15:37 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Na nějakou All Stars řadu sou 3 série dost málo,navíc je otázka jestli by ty bývalí soutěžící měli zájem - u takovýho Vladka s Tonym pochybuju.
Navíc když by byl dobrej casting,tak by mohli bejt lepší nový lidi.

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
6. 3. 2013 17:29 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

celá tahle úvaha o "all stars řadě" je naprostá pitomost, vždyť by nemohla být vůbec přirozená

Jan Novák aura:75
6. 3. 2013 17:34 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Copak na těchto reality show je něco přirozeného? S realitou to má společné jen jméno, ale jinak je to celé umělé.

Petr Pavel aura:10
6. 3. 2013 19:09 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Vždyť i Survivor měl ostudu, když se profláklo, že museli některé nepovedené záběry několikrát opakovat. Hold se musela realita "učesat" pro obrazovku.

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:08 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Samozřejmě, lidi jsou naivní, když si myslí, že je vše přirozené.

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:07 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Tak All-stars řada by byla sázka na jistotu, v tom případě by do toho asi Prima šla. Nebo nacpat tam Bartošovou. Jinak se bojím, že VV ještě budou delší dobu u ledu. A ano, spoustu lidí by tam znova nešlo, protože jim to zničilo život. Vladko se válí ve Španělsku, Regina bojuje o své dítě, Zvěřina se žení... Je to jen takový nápad. Jinak je pravda, že při dobrém castingu klidně může vzniknout i lepší řada, než byla legendární první, která patří mezi nejzajímavější kontejnerovou show na světě.

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
5. 3. 2013 20:30 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

JOJka to udělala, na Plus dala sestřih toho nej z VV1 a katastrofa, sledovanost nedosáhla ani 3%

Regina L aura:10
5. 3. 2013 20:26 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

VV by na Family měli šanci, už je tomu šest let co se naposled vysílali. Ale samozřejmě to chce vybrat lidi jako byli v první nebo třetí řadě a do show vnést spoustu novinek.

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
5. 3. 2013 20:31 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

nemělo by to šanci, tyhle šou jsou za zenitem

lukefry21 aura:10
5. 3. 2013 20:34 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

Sanci by meli, ale vsadim se, ze nebudou. Neodpovida to Vladykove predstave "rodinneho kanalu" :) A buhvi kaj by odsunul Particku, kdyby pred ni jeste nacpal VyVolene :-)

Regina L aura:10
5. 3. 2013 23:33 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

VV trvají v pondělí, středu, pátek a neděli hodinu, v úterý a čtvrtek když je Zúčtování a Výzva dvě hodiny a v sobotu při Duelu to byly myslím i tři hodiny.

lukefry21 aura:10
7. 3. 2013 19:39 Nový

Re: Prima se znovu upsala producentovi Talentu a Farmáře, chystá jejich další řady

celé vlákno

No právě. A to je spousta času...

Zix . aura:57
6. 3. 2013 14:15 Nový

show

celé vlákno

Nějaký ty show mám rád,tak sem zvědavej jaký případně ještě přídou. Pokud to budou dobrý show,tak se rád kouknu. :)

Jestli to ale bude Farmář,tak nic,nekoukal sem a ani nebudu. Talent by potřeboval pauzu a pak to zkusit zas. Uvítal bych třeba v létě zas Farmu nebo po letech Vyvolený. :) :D

Mimochodem od Simon Powell koupit od Follera licenci na SuperStar? Já jen,že dřív měli nějakej spor,protože prý Powell zkopíroval SuperStar a udělal z toho X Factor(což je trochu pravda).

Maxo .. aura:78
6. 3. 2013 16:39 Nový

Re: show

celé vlákno

I já bych Farmu docela uvítal, jenže problém Novy je, že se snaží všude až moc kombinovat a nakonec to stojí za pytel, ale i přesto to zase bylo něco jiného a v rámci možností neokoukaného, výběr lidí nebyl špatný a ani Terka Pergnerová si nevedla špatně.

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
6. 3. 2013 17:31 Nový

Re: show

celé vlákno

česká farma 2 bude, neboj

Zix . aura:57
6. 3. 2013 20:36 Nový

Re: show

celé vlákno

A máš nějakej zdroj? Zatím sem to jen čet od nějakejch lidí na fb Farmy,ale jinak nic.

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:10 Nový

Re: show

celé vlákno

Pochybuju, že by se po tragické sledovanosti první řady Nova pustila do druhé sezóny.

Zix . aura:57
6. 3. 2013 20:33 Nový

Re: show

celé vlákno

Na loňské Farmě mě štvalo jak neustále mleli o pravidlech a přitom nikde nebyli psaný a ty věčný návraty. Jinak to ušlo,i když možná mohli víc makat. :D

Štěpán S. aura:30
6. 3. 2013 21:51 Nový

Re: show

celé vlákno

To je ta show jak se tam věčně štěkali, nadávali si a osočovali se? Nebo si to s něčím pletu ...

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:11 Nový

Re: show

celé vlákno

Jsi přiletěl odkud že nedokážeš rozeznat jednu show od druhé omg?

Štěpán S. aura:30
6. 3. 2013 22:38 Nový

Re: show

celé vlákno

Tak to víš, já to nijak nesleduju - to není pro mě večerní náplň. Sorry že si to pletu, víc než 10 minut se na žádnou totiž nedá dívat. :-D

Regina L aura:10
6. 3. 2013 23:25 Nový

Re: show

celé vlákno

Chápu, ty radši nějaký jednoduchý film s předem nalinkovaným dějem, aby si to zvládal. Jak některým stačí málo k radosti :))

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:09 Nový

Re: show

celé vlákno

Farma byla bohužel nepovedená a Tereza holt už není jak ve VV. Bylo to oproti slovenské verzi na nic. Škoda, na léto to mohl být dobrý projekt.

Zix . aura:57
6. 3. 2013 15:43 Nový

Česko Slovensko

celé vlákno

To že bysme konečně každej měli zas jen svoje soutěže bych jen uvítal,nechápu vůbec proč nám ty naše tv cpou takhle společný show,když sme už přes 20 let každej jinej národ.

A proč vůbec už Slováci nemaj zájem? Nebyla dobrá sledovanost?
... se zajímám,když je tu tohle téma
Myslim si,že pokud by to bylo jen pro Česko,tak by to bylo většině lidí jedno - jen pro Primu by to bylo horší,když by měla méně soutěžících a hlavně by si to museli celý platit samy.

K Vyvoleným - je otázka jakej by to mělo úspěch zas po letech,v Mad´arsku to po letech mělo nečekaně úspěch,ale u nás by to asi takovej úspěch nemělo.
Když už,tak by to asi běželo na Coolu,kterýmu by to pomohlo,na Family by to asi neuspělo.

tele cirkus aura:10
6. 3. 2013 15:53 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

No tie "kontajnerovky" je otázne či by to malo úspech znova na obrazovkách. Na Plus ide teraz každý deň o 20:00 Deň a noc, formát nemeckej RTL 2 Berlin Tag und Nacht. Rozbiehalo sa to pomaly, ale teraz to má okolo 6% share. Pre Plus to postačuje. Už sa to vysiela aj v Maďarsku na RTL Klub pod názvom Éjjel-Nappal Budapest. Možno by to na tom Coole za pokus stálo.

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
6. 3. 2013 17:35 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

po skončení posledního talentu se mezi primou a joj odehrál nějaký konflikt, někdo z primy asi těžko znášel, že Talent je téměř celý v režii JOJ no a pak je hned vyjednávání o dalších podmínkách o dost ťežší, že jo... no a prima chce taky výrazně osekat náklady, joj to ale odmítá, proto už momentálně na palmovce hledají produkční tým... hold primě postačí jen další papundekl převlečený za talent

tele cirkus aura:10
6. 3. 2013 17:43 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Ani by som sa nečudoval, keby v Primáckom talente v porote sedeli Bohdalová, Krampol a Polívka.

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:14 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Tak což o to, jsou to umělecké legendy, krom toho, Polívka by se tam i hodil. Ale určitě tam bude Bílá a Kraus / Dejdar a asi nějaký producent. JOJ má jen Slávika, zbytek budou nováčci, nebo někdo z první řady na Markíze. Nechápu, když Prima dostrkala do Talentu největší hvězdy v Česku a JOJ jen Slávika, proč by tam teď měli strkat nějaké vyčichliny? Na rady nějakého Slováka tu jsou všichni zvědaví :D

tele cirkus aura:10
6. 3. 2013 22:40 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

V prvej vete píšeš, že sú to umelecké legendy, čo bezpochyby sú, ale v predposlednej sa o nich vyjadruješ ako o "vyčichlinách". Ty už nieže nevieš k akému pohlaviu patríš, ale ani nevieš o čom píšeš :D

Regina L aura:10
6. 3. 2013 23:28 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

No samozřejmě to jsou legendy, ale do takového pořadu se nehodí. A legenda klidně může být i vyčichlina. Bohdalovou jako legendu každej uzná, ale filmy s ní už nikdo nesleduje (ty nové), protože ta herečka už nemá co nabídnout. To samé Gott atd. Nikdo jim nebere jejich zásluhy, ale prostor se už musí dávat novým tvářím. To je jak ten vtip o Vondráčkové, kdy čeští archeologové vykopou v Egyptě mumii a... Znáš to?

Zix . aura:57
6. 3. 2013 23:29 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Koukám,že nejsem sám kdo toho magora nachytal jak si v 1 příspěveku protiřečí. :) :D

tele cirkus aura:10
6. 3. 2013 23:42 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Tak potom to už asi nebude náhoda, tam treba hľadať niečo iné :)

Regina L aura:10
7. 3. 2013 0:43 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Pánové, proč nereagujete na vysvětlení níže. Chápu, že vás stírám, trochu si z vás střílím a vy nezvládáte reagovat, protože prostě každé vaše tvrzení lehce vyvrátím, ale stačí zapojit hlavu a určitě něco vymyslíte. Chce to trochu vyrovnané síly, jinak mě to přestane bavit. Vím, že ne každý je takový mistr slova jako já, ale přesto, urážky a reakce jen na to co se vám hodí, to si pak opravdu připadáte jako důstojný soupeř pro mě? Ale no tak :)))

Regina L aura:10
6. 3. 2013 22:11 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Prima někdy něco vysílala v papundeklu? Na to tu je odborník někdo jiný :DDD

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
6. 3. 2013 23:13 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

přemýšlím, zda je vůbec momentálně původní premiérový nedramatický pořad na primě, který není papundekl... páni, já ti nevím, ale nenapadá mě žádný, ještě že se farmář nevysílá ze studia...

Regina L aura:10
6. 3. 2013 23:30 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Prostřeno, Zprávy, Vylomeniny, VIP Prostřeno, Farmář, Ano šéfe, Autosalon, Reportéři na vaší straně, Prima svět, Partie. A teď mi vyjmenuj ty na Nově :D

Pavel P. aura:10
Pavel.P. Login: Pavel..P.
6. 3. 2013 23:39 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

ehm, to nám tu zase předvádíš co? tvou klasickou reakciu "tonoucí novák se i stábla chytá"? buď tak laskav a odpusť si bezvýznamné trapařiny jak prostřeno, prima svět nebo autosalon a pověz nám něco o jiřince, bolkovi nebo krampolovi, na kterých stojí a padá sledovanost Primy.... ehm dejdar že nebyl papundekl? :D ta epileptická barevná stěna mě straší ještě teď

Regina L aura:10
7. 3. 2013 0:45 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Pavlíku, ptal jsi se na nepapundeklové pořady Primy, tak je tu máš, ode mě máš dotaz na takové pořady u Novy. Proč namísto odpovědi zase utíkáš od tématu a nahazuješ něco úplně mimo mísu, jako je Krampol? Bohužel, tounoucího se chytání stébla zatím platí vždy jen na tebe. Každý si udělá obrázek o tom sám díky tvé reakci :)))

Pechy P. aura:33
7. 3. 2013 15:16 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Kdyby ste oba dva už koněčně šli někam, nejlépe z Digizone.cz, tak by byl život tak krásný :-DDD

Štěpán S. aura:30
7. 3. 2013 15:57 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Kdo by tady potom spamoval? :-D

Petr Pavel aura:10
6. 3. 2013 23:38 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

Víš vůbec, co je papundekl??? Pochybuji, že tento výraz dokáže nějaký translátor přeložit.

Štěpán S. aura:30
7. 3. 2013 14:53 Nový

Re: Česko Slovensko

celé vlákno

:-D No asi neví ...

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+