Více

Prima se ve středu večer přiblížila v obou diváckých skupinách k dvaceti procentům

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Ve středu se tradičně dařilo dokumentům na Dvojce. Podíl Bedekru překročil u staršího publika desetiprocentní hranici.

Cirkus Bukowsky i Kancl chyběly v TOP 5 Jedničky

Středeční sledovanost se nevyvíjela tradičně dobře pouze pro televizi Nova, ale také konkurenční Primu. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se tato stanice přiblížila v obou diváckých skupinách, tedy jak u staršího, tak i u mladšího publika, k 20% podílu. Za úspěchem Primy stojí především pohádka O statečném kováři, která skončila ve sledovanosti jen těsně za Novou a u mladšího publika ji porazila. Pohádku si nenechalo ujít 859 tisíc diváků (share 21,48 %; 25,18 % v 15-54), Jménem krále si pustilo 883 tisíc diváků (share 22,34 %; 21,61 % v 15-54).

ÚTERNÍ DATA: Druhý poločas Ligy mistrů na Coolu v úterý sledovanější než romantika na hlavní Primě

CIF16

Nejsledovanější televizí byla ve středu Nova s celodenním podílem 24,59 % u staršího a 26,59 % u mladšího publika. V prime time byl podíl ve skupině 15-54 velmi podobný jako celodenní, u diváků 15+ si však stanice polepšila na 27 %. Více než milion diváků získaly Televizní noviny, Sportovní noviny a také seriál Ulice. Cirkus Bukowsky II. ani česká verze sitcomu Kancl se mezi pět nejsledovanějších pořadů Jedničky vůbec nedostaly. Celodenní podíl stanice se pohyboval okolo 11,5 %, v prime time se dostala Jednička těsně pod hranici 11 %. Vlajkový kanál Česká televize byl trhovou trojkou.

placené sekci DigiZone.cz tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+