Více

Prima se neudržela nad Českou televizí, minulý týden na ni ztrácela i u mladšího publika

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Hlavní program Primy se propadal nejvíc ze všech českých televizí, ČT 1 naopak nejvíc rostla – a to i meziročně, včetně mladších diváků od 15 do 54 let.

Mezitýdenní vývoj (vs. 39. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Podzimní růst výkonu televize Prima se minulý týden zastavil. Hlavní kanál Primy v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let ztrácel oproti předminulému týdnu nejvíc ze všech českých televizí měřených peoplemetry. Konkrétně přišel o 0,76 procentního bodu a týden zakončil průměrným podílem 13,72 procenta, který byl o víc než dva procentní body horší než u ČT 1. Ta si naopak nejvíc polepšila: narostla o 0,93 procentního bodu na hodnotu 15,92 procenta. Výraznější růst vykázala i Nova Cinema, která si polepšila o 0,43 procentního bodu na 4,31 procenta, a také Prima Cool, jejíž podíl narostl o 0,27 procentního bodu na 3,54 procenta. Naopak významnější pokles potkal ČT 24 (- 0,42 procentního bodu na 4,25 procenta) a Telku (- 0,17 procentního bodu na 1,65 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Skupina Prima u mladšího publika od 15 do 54 let porazila Českou televizi

Prima ztrácela nejvíc i jako skupina, v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let za všechny čtyři svoje kanály si oproti předminulému týdnu pohoršila o 0,50 procentního bodu na hodnotu 21,30 procenta. Mírně klesala i skupina Barrandov, která se však nadále drží v nadprůměrných číslech. Klesla o sedm setin procentního bodu na celkový podíl 6,58 procenta. Největší nárůst vykázala Česká televize, která si jako celek polepšila o 0,76 procentního bodu na skupinový podíl 28,98 procenta. Od vedoucí skupiny Nova ji dělily necelé dva procentní body. Nova ale svoje prvenství uhájila, když si ve srovnání s předminulým týdnem ještě polepšila o 0,26 procentního bodu na hodnotu 30,81 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+