Více

Prima minulý týden stoupala nejvíc z českých televizí, meziročním skokanem Barrandov

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Hlavní kanál Primy se dostal na druhý nejlepší týdenní výsledek v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let za letošní rok.

Mezitýdenní vývoj (vs. 44. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Úspěšný týden má za sebou hlavní kanál skupiny Prima. Minulý týden dosáhl v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let druhé nejvyšší hodnoty za letošní rok a v porovnání s předminulým týdnem rostl nejvíc ze všech českých televizí měřených peoplemetry – konkrétně o 0,65 procentního bodu na hodnotu 14,72 procenta. Dařilo se ale také konkurenční Nově, jejíž hlavní kanál si polepšil o 0,48 procentního bodu na podíl 22,10 procenta. Stejný růst o 0,48 procentního bodu vykázala i ČT 2, která dosáhla podílu 4,62 procenta. Opačný trend zaznamenala ČT Sport, která si pohoršila o 1,62 procentního bodu na hodnotu 2,69 procenta. Pokles, i když menší, vykázal i Fanda, který klesl o 0,26 procentního bodu na 1,35 procenta, a také ČT 1, jež si pohoršila o 0,23 procentního bodu na podíl 16,16 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: ČT jako skupina roste o stejnou část podílu na publiku, kterou meziročně ztrácí Nova

Primě se minulý týden dařilo nejlépe i jako skupině. V souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let si polepšila o 0,51 procentního bodu na hodnotu 21,69 procenta. Kromě hlavního kanálu Primy ale všechny její tematické programy klesaly, i když jen mírně. Růst zaznamenala i skupina Nova, která si připsala 0,32 procentního bodu na hodnotu 30,23 procenta a vrátila se tak na pozici lídra trhu po týdenním výkyvu, kdy ji nahradila Česká televize. V případě Novy stoupal výkon čtyř z pěti volně šířených kanálů, klesal pouze Fanda. ČT zaznamenala mezitýdenní pokles o 1,08 procentního bodu na hodnotu 29,55 procenta, mírně klesala i skupina Barrandov, která si pohoršila o čtyři setiny procentního bodu na aktuálních 6,52 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+