Více

Prima Max pomohla minulý týden Primě k růstu, meziroční propad skupiny ale nezastavila

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Česká televize zůstala s mírným náskokem nad Novou nejsilnější televizní skupinou v zemi v souhrnném celodenním podílu na publiku nad 15 let.

Mezitýdenní vývoj (vs. 46. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Start nového filmového a seriálového kanálu Prima Max pomohl v uplynulém týdnu k růstu skupiny Prima v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let. Prima si v součtu všech svých pěti programů polepšila o 0,37 procentního bodu na hodnotu 21,41 procenta, přičemž všechny dosavadní kanály Primy kromě Coolu klesaly. Růst však vykázaly i další dvě větší komerční skupiny: nejvíce se dařilo Barrandovu, který si v součtu všech čtyř svých programů polepšil o 0,56 procentního bodu na souhrnný podíl 6,91 procenta. Stoupala také skupina Nova, a to o 0,40 procentního bodu na hodnotu 29,43 procenta. Naopak Česká televize zaznamenala silný pokles o 2,49 procentního bodu na celkový podíl 29,88 procenta, ale i tak si podržela pozici lídra trhu, již obsadila předminulý týden.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Česká televize minulý týden porazila skupinu Nova, nejvíce stoupaly ČT Sport a ČT 24

Z jednotlivých televizních stanic si minulý týden nejvíce polepšila ČT 1, jejíž průměrný celodenní podíl na dospělém publiku starším 15 let vzrostl o 1,19 procentního bodu na hodnotu 16,89 procenta. Prima Max ve svých prvních týdenních číslech (zprůměrovaných z víkendu, protože tento program startoval až v pátek večer) vykázala průměrný denní podíl 0,98 procenta. Zajímavý růst o 0,49 procentního bodu na hodnotu 5,80 procenta zaznamenala TV Barrandov, která si tak upevnila pozici čtyřky trhu. Největší mezitýdenní pokles se dotkl ČT Sport, která přišla o 3,40 procentního bodu na aktuální podíl 1,63 procenta. Klesal také hlavní kanál Primy, a to o 0,43 procentního bodu na hodnotu 13,56 procenta, a také Prima love (- 0,18 procentního bodu na hodnotu 2,08 procenta).

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+