Více

Prima Max odstartovala úspěšně, u mladších diváků oslovila večer 5 % publika

UVNITŘ TABULKA – V kategorii publika od 15 do 54 let byl nový tematický kanál FTV Prima o téměř půl procentního bodu sledovanější než Prima Cool.

Zahájení vysílání nového neplaceného kanálu Prima Max, tedy páté stanice z rodiny společnosti FTV Prima, lze považovat za úspěšné. K premiérovému snímku Vlk z Wall Street, hlavní role Leonardo DiCaprio, si našlo cestu 135 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 4,04 %. V kategorii diváků od 15 do 54 let se dokonce share blížil k 7 %. Stanice vysílá prozatím pouze v multiplexu 3 patřícím Českým Radiokomunikacím, u kabelového operátora UPC Česká republika a dalších, zejména menších provozovatelů placené televize.

Top 5 pro kanál: Prima MAX (20. 11. 2015)
Název Začá­tek Ko­nec 15+ 15-54
Rating [%] Počet Podíl [%] Rating [%] Počet Podíl [%]
Vlk z Wall Street 20:11 23:03 1,6 135 000 4,04 2,1 112 000 6,88
Hodný, zlý a ošklivý 23:06 25:58 0,2 17 000 1,79 0,1 7 000 1,34

Zdroj dat: ATO - Nielsen Admosphere

K TÉMATU: Startuje Prima Max. Slibuje i Výměnu manželek a reprízy Krause, Klímy a Hrušky

V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, oslovila Prima Max 2,91 % dospělého publika, což byla prakticky velmi podobná hodnota, jaké dosáhl sesterský kanál Prima Cool nebo zpravodajská stanice ČT 24. Prima Max ale bodovala zejména u mladšího publika, kde byla přibližně půl procentního bodu nad Coolem. Share stanice zde dosáhl hodnoty 5,1 %. O přibližně desetinu procentního bodu pak byla nová stanice FTV Prima večer úspěšnější než TV Barrandov. Klasický western Hodný, zlý a ošklivý vidělo 17 tisíc diváků (share 1,79 %).

Nejpodrobnější data sledovanosti ze všech mediálních webů přináší DigiZone.cz každý den v rámci své prémiové sekce.

48 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 24. 11. 2015 12:24

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+