Více

Prima love za minulý týden poprvé s podílem nad 1%, i Barrandov stoupá

UVNITŘ GRAF A TABULKA První týden, kdy v celodenním průměrném podílu na dospělém publiku přesáhla hranici jednoho procenta, má za sebou Prima love, ženský kanál televize Prima. V minulém týdnu tuto hranici překročila o pět setin procentního bodu a její zásah nadále roste. Léto svědčí také televizi Barrandov, která si za minulý týden připsala druhý nejlepší týdenní výsledek letošního roku, který byl vysoko nad hranicí pětiprocentního podílu na dospělém publiku. Velké televize naopak klesaly.

Nejmarkantnější pokles postihnul hlavní program Novy, který si oproti předminulému týdnu pohoršil v celodenních číslech o 0,91 procentního bodu na hodnotu 29,47 procenta. To je nejméně od květnového mistrovství světa v hokeji. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si Nova připsala průměrný podíl 31,91 procenta. Filmový kanál Nova Cinema zaujal po celý den v průměru 5,05 procenta dospělého publika, což je o pět setin procentního bodu více než minule. Během prime time ale klesl na úroveň 4,78 procenta a zůstal až za Barrandovem.

Pokles se nevyhnul ani hlavnímu programu Primy, který sledovalo po celý den v průměru 17,04 procenta dospělého publika, což je o 0,63 procentního bodu méně než v předminulém týdnu (ale stále je to víc, než dosáhla ČT 1). Během prime time si Prima polepšila na 17,76 procenta, ale ani to jí nestačilo na veřejnoprávní Jedničku. Nárůst zaznamenaly tematické kanály Primy: Prima Cool v celodenních číslech o 0,22 procentního bodu na 3,51 procenta a večer na 2,98 procenta, Prima love vykázala po celý den podíl 1,05 procenta (o 0,11 procentního bodu více než minule) a prime time 0,80 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Ani třetí největší televizní program v zemi, ČT 1, se minulý týden nevyhnul mírnému poklesu, když jej po celý den sledovalo v průměru 15,60 procenta dospělého publika. To je o 0,37 procentního bodu méně než minule, ale ve večerních časech se Jednička zmátořila až na průměrných 18,37 procenta a nechala za sebou i Primu. Dobře se vedlo programu ČT 2, který si v celodenních číslech polepšil o 0,38 procentního bodu na hodnotu 4,04 procenta, která je druhá nejvyšší za letošní rok. Během prime time si Dvojka udržela uspokojivý podíl 3,74 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Poklesu se naopak nevyhnula sportovní ČT 4, již po celý den sledovalo v průměru 2,09 procenta dospělého publika, což je o 0,78 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time podíl Čtyřky dokonce klesnul až na hodnotu 1,73 procenta. Naopak nárůst potkal zpravodajskou ČT 24, jež v celodenních číslech vykázala průměrný podíl 4,69 procenta, o 0,27 procentního bodu vyšší než minule. A ve večerních časech i ČT 24 udržela netradičně vysoký podíl 3,15 procenta.

Slušný nárůst zaznamenala díky začátku léta s Vinnetouem televize Barrandov. Minulý týden dosáhla v celodenních číslech průměrného podílu 5,48 procenta, nejvyššího od letošního února. Oproti předminulému týdnu jde o nárůst o 0,26 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase pak Barrandov vykázal průměrný podíl 5,70 procenta a v obou sledovaných veličinách porazil jak Novu Cinemu, tak další menší tematické kanály a udržel si pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi po Nově, Primě a ČT 1.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou Atmedia (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 1,94 procenta, což je o tři setiny procentního bodu více než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,29 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 10,04 procenta, o 1,37 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 7,79 procenta.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 7. 2011 14:06

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+