Více

Prima love posiluje, skokanem minulého týdne v podílu na trhu ale byla Nova

UVNITŘ GRAF A TABULKA Jen několik setin procentního bodu dělí Primu love, třetí program televize Prima, od dosažení jednoprocentního týdenního podílu na dospělém publiku. Ženský kanál Primy prakticky stále posiluje, minulý týden ale v růstu vedl hlavní program Novy, který se drží těsně nad hranicí třicetiprocentního podílu na dospělém publiku. Letní výpadek seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 jej zatím nijak výrazně nepoznamenal.

Novu minulý týden sledovalo po celý den v průměru 30,38 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,47 procentního bodu více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si Nova připsala průměrný podíl 33,38 procenta. Posiloval i filmový kanál Nova Cinema. V celodenních číslech vykázal průměrný podíl rovných pět procent, což je o 0,19 procentního bodu více než minule. Během prime time si Nova Cinema ještě mírně polepšila na 5,08 procenta. Skončila však až za TV Barrandov.

Růstu se dočkal i první program České televize, který sledovalo po celý den v průměru 15,97 procenta dospělého publika. To je o 0,28 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Na druhou Primu to však nestačilo. Ve večerních časech si však ČT 1 připsala průměrný podíl 18,34 procenta, kterým už Primu porazila. Program ČT 2 si v celodenních číslech pohoršil o jednu setinu procentního bodu na hodnotu 3,66 procenta, v hlavním vysílacím čase až na průměrných 2,89 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Pokles se nevyhnul ani zpravodajskému kanálu ČT 24, který po celý den sledovalo v průměru 4,42 procenta dospělého publika – o 1,18 procentního bodu méně než minule. Jde o největší pokles ze všech českých televizí zařazených do peoplemetrů. Během prime time si ČT 24 tradičně ještě pohoršila, tentokrát na hodnotu 2,62 procenta. Mírný nárůst naopak zaznamenala sportovní ČT 4, která si v celodenních číslech polepšila o jednu setinu procentního bodu na 2,87 procenta. Ve večerních časech pak Čtyřka mírně klesla na hodnotu 2,82 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Mírnému poklesu se minulý týden nevyhnula ani Prima. Její hlavní program přilákal po celý den v průměru 17,67 procenta dospělého publika, což je o 0,12 procentního bodu méně než o týden dříve. V hlavním vysílacím čase si mírně polepšila na podíl 17,88 procenta, ale podlehla silnější ČT 1. Klesala i Prima Cool: v celodenních číslech o 0,44 procentního bodu na 3,29 procenta, v hlavním vysílacím čase až na rovná tři procenta. Nejlépe se dařilo Primě love, která oslovila po celý den 0,94 procenta dospělého publika, což bylo o 0,13 procentního bodu více než minule. Během prime time ale její podíl klesl na hodnotu 0,78 procenta.

Dobrý týden má za sebou televize Barrandov. Její program přitáhl k televizní obrazovce v průměru 5,22 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je o 0,38 procentního bodu více než v předminulém týdnu a víc, než dosáhla konkurenční Nova Cinema nebo zpravodajský kanál ČT 24. Barrandov se tak vrátil na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi hned za Novou, Primou a ČT 1. Ve večerních časech si tato televize ještě polepšila, když oslovovala v průměru 5,33 procenta dospělého publika.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 1,91 procenta, což je o 0,18 procentního bodu více než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,24 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,67 procenta, o 0,11 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 6,64 procenta.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+