Více

Prima love minulý týden opět rekordní, nejvíce klesala televize Nova

UVNITŘ GRAF A TABULKA Dalšího rekordu v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla minulý týden Prima love, ženský kanál televize Prima. Od květnového zařazení do peoplemetrů již zdvojnásobila svůj zásah diváků starších patnácti let. Opačnou cestou se minulý týden vydala nejsledovanější česká televize Nova, která se propadla na druhý nejhorší týdenní výsledek od začátku letních prázdnin. Oproti tomu Nova Cinema zaznamenala druhý nejlepší týdenní podíl na dospělém publiku od svého vzniku.

Primu love minulý týden sledovalo po celý den v průměru 1,32 procenta dospělého publika, což je o 0,14 procentního bodu více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin ale klesla na průměrných 0,93 procenta. Hlavní program Primy dosáhl celodenního podílu 16,71 procenta, což je bez jedné setiny o jeden procentní bod více než minule. Během prime time si polepšila až na 16,91 procenta a udržela se na pozici dvojky na trhu před programem ČT 1. Prima Cool si v celodenních číslech polepšila o 0,30 procentního bodu na 3,78 procenta, což je její třetí nejlepší týdenní výsledek tohoto roku. Ve večerních časech ale klesla na průměrných 3,09 procenta.

Televize Nova přitahovala minulý týden po celý den v průměru 27,36 procenta dospělého publika. To je o 2,05 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time si Nova si tradičně polepšila, s průměrným podílem 30,12 procenta ale nemůže být spokojena. Lépe se vedlo Nově Cinema, která v celodenních číslech dosáhla podílu 5,78 procenta, což je o 0,46 procentního více než v předminulém týdnu, a večer posílila až na průměrných 6,05 procenta. V obou hodnotách porazila konkurenční televizi Barrandov.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Mírný pokles se naopak nevyhnul prvnímu programu České televize. Po celý den sledovalo ČT 1 v průměru 15,20 procenta dospělého publika, o pět setin procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Jedničce to stačilo jen na pozici třetí nejsledovanější televizi v zemi po Nově a Primě. Během prime time si sice polepšila na hodnotu 16,35 procenta, Prima se ale udržela výš. Pokles postihnul i jinak rekordní ČT 2, která si v průměrném celodenním podílu pohoršila o 0,66 procentního bodu na 4,87 procenta. Ve večerních časech pak Dvojka oslovila v průměru 4,14 procenta dospělého publika.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Nepatrný pokles se nevyhnul ani zpravodajské ČT 24. Konkrétně v celodenních číslech si pohoršila o čtyři setiny procentního bodu na hodnotu 4,36 procenta. V hlavním vysílacím čase pak ČT 24 tradičně klesla, tentokrát na průměrný podíl 2,89 procenta. Nárůst naopak zaznamenal sportovní kanál ČT 4, který po celý den sledovalo v průměru 3,76 procenta dospělého publika. To je o 0,90 procentního bodu více než minule. Během prime time si Čtyřka polepšila dokonce až na průměrných 5,08 procenta a přiblížila se podílu plnoformátové televize Barrandov.

Barrandov se minulý týden propadnul v celodenních číslech pod psychologickou hranici pěti procent, konkrétně pak na hodnotu 4,98 procenta. To je o 0,43 procentního bodu méně než v předminulém týdnu a nejméně za celé letošní léto. V hlavním vysílacím čase si Barrandov mírně polepšil na průměrných 5,28 procenta, i tak ale zůstal Novou Cinema odsunut na pozici páté nejsledovanější televize v zemi, ve večerních časech navíc ohrožené sportovním kanálem ČT 4.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou Atmedia (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,25 procenta, což je o 0,27 procentního bodu více než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,64 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,63 procenta, o 0,17 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 7,52 procenta.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+