Více

Prima love boduje pořadem Zhubni, nebo přiber! Sleduje ho téměř 200 tisíc diváků

Po sérii amerických dokumentů o výrobě dortů jde o další nadprůměrně sledovaný pořad Primy love. Ve středu zaujal 6,66 procenta dospělého publika.

Neobvykle vysoký zájem o reality show Zhubni, nebo přiber! zaznamenává Prima love, ženský kanál FTV Primy. „Sledovanost včerejšího třetího dílu se vyšplhala až na celkových 196 000 diváků v CS D15+ při magickém share 6,66 procenta,” informovala externí spolupracovnice PR oddělení FTV Primy Anna Bezděkovská s tím, že v cílové skupině žen od 15 do 44 let pořad zaujal 75 tisíc divaček, což představovalo 14,41 procenta publika.

K TÉMATU: Prima love bodovala cyklem Báječné dorty. Za celý den předběhla ČT 4

Prima love nasadila reality show Zhubni, nebo přiber! toto pondělí, vysílá ji každý všední den od 21:45 hod. První díl v pondělí vidělo v průměru 134 tisíc dospělých diváků s podílem 4,75 procenta, druhý v úterý 132 tisíc dospělých diváků s podílem 4,55 procenta. Bezděkovská to sdělila na doplňující dotaz serveru DigiZone.cz.

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 31. 8. 2012 20:25

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+