Více

Prima hledá šéfa zpravodajství, který nebude vykonávat, ale přemýšlet

V souvislosti s odchodem šéfredaktora zpravodajství TV Prima Pavla Zuny se často mluví o jeho nástupci. Toho ale vedení komerční dvojky teprve hledá. Generální ředitel Primy Marek Singer v rozhovoru pro deník Lidové noviny říká, že hledají šéfredaktora, který bude přemýšlet, a ne jen vykonávat zadání od vedení firmy. To je úplně jasné – úspora minimálně 10–15 procent nákladů v redakci zpravodajství.

Nechceme dělat čtené zprávy za pár milionů, to je nesmysl. Nebudeme je ale dělat v rozsahu jako ČT či Nova, pro niž je zpravodajství a publicistika jedna ze strategických priorit. Snažit se o takový rozsah a být třetí, na to je trh příliš malý. Chcete-li ale být celoplošná televize se zásadním dopadem na trh, musíte mít kvalitní zpravodajství,“ říká Singer. Představa o novém šéfredaktorovi zpravodajství je jasná, Singer ji nastínil slovy: „Hledám někoho, kdo nebude vykonávat, ale přemýšlet. Nechci předjímat, co udělá se zadáním. My víme, že uspořit možné je,“ uvedl pro Lidové noviny.

Prima by měla celkově ušetřit na chodu stamiliony korun, bude se šetřit v každém oddělení, a jediné, čeho se snížení investic nedotkne, je doplňkový kanál Prima Cool pro muže. „Máme to jako dva druhy investic, Cool je nová strategická investice,“ dodal generální ředitel Primy.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 6. 2009 8:53

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+