Více

Prima Group ve středu u diváků starších 15 let úspěšnější než Nova

Televizním stanicím skupiny FTV Prima se přesně po týdnu opět podařilo v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku porazit konkurenční skupinu Nova.

Ve středu si Prima family, Prima Cool a Prima love ukously z pomyslného koláče sledovanosti u diváků starších 15 let podíl 28,68 procenta, což bylo nejvíc ze všech tří velkých televizních skupin v Česku. Konkurenční Nova dosáhla v této cílové skupině souhrnný podíl za hlavní program a Novu Cinema ve výši 27,83 procenta.

K TÉMATU: Prima Group ve středu porazila skupinu Nova a v D15+ byla nejsledovanější

Všechny čtyři programy České televize ve středu oslovily v průměru 26,53 procenta dospělého publika. Primě pomohly zejména programové stálice na hlavním programu Prima family: podvečerní Prostřeno!, seriál Cesty domů a společenský magazín Top Star. Dosud nejlepší výsledek vykázala i reality show Hotel Paradise na Primě love, již vidělo 159 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 7,48 procenta. Samotná Prima love dosáhla u mladších diváků od 15 do 54 let celodenního podílu 4,27 procenta.

Právě u diváků od 15 do 54 let ale v souboji tří velkých televizních skupin ve středu zvítězila Nova. Její hlavní program společně s Novou Cinema zaujal v průměru 31,98 procenta publika, Prima Group 27,91 procenta a ČT Group 21,85 procenta.

Celodenní podíly českých televizí v D15+ za středu 28. března 2012 (%)

Nova – 24,43
Prima family – 21,34
ČT 1 – 12,40
ČT 4 – 5,81
TV Barrandov – 5,56
ČT 24 – 4,74
Prima Cool – 4,36
ČT 2 – 3,58
Nova Cinema – 3,40
Prima love – 2,98
Atmedia – 2,03
ostatní TV – 9,36

Celodenní podíly českých televizí v D15–54 za středu 28. března 2012 (%)

Nova – 27,67
Prima family – 16,72
ČT 1 – 8,37
ČT 4 – 7,40
Prima Cool – 6,92
TV Barrandov – 5,34
Nova Cinema – 4,31
Prima love – 4,27
ČT 2 – 3,24
ČT 24 – 2,84
Atmedia – 2,64
ostatní TV – 10,28

Zdroj: ATO – Mediaresearch

7 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 3. 2012 19:10

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+