Více

Prima family včera v prime timu propadla. Po celý den ji sledovalo jen 15 % publika

UVNITŘ TABULKY Tradičním úterním lídrem byla Ordinace v růžové zahradě 2, které dalo přednost 44,4 % dospělého publika. VIP Prostřeno! na Primě family spadlo pod 400 tisíc diváků.

Úspěšný den za sebou nemá včera Prima Group, respektive její vlajkový kanál Prima family. Oba primetimové formáty, tedy pořady vysílané v hlavním vysílacím čase, na této stanici propadly. VIP Prostřeno! se včera dostalo pod hranici čtyř set tisíc diváků. Bylo jich konkrétně 364 tisíc při podílu na publiku (share) 9,21 %. Ještě hůře pak na tom byl celovečerní film To byl včera flám, který si pustilo před půl desátou pouze 194 tisíc diváků (share 7,28 %). Celodenní podíl Primy family byl jen 15,2 % a v prime timu dokonce 12,17 %.

MINULÝ TÝDEN: Primetimový film na Barrandově včera propadl. Měl stejně diváků jako Fanda

Tradičním lídrem byla Nova Group se svým vlajkovým kanálem, televizí Nova. Ordinaci v růžové zahradě 2 si nenechal ujít 1,757 milionu dospělých diváků (share 44,4 %), přičemž 826 tisíc z nich (share 41,75 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Po celý den oslovila Nova 30,2 % dospělého publika a v prime timu to bylo dokonce 39,76 %. Jde-li o cílovou skupinu diváků, na kterou tato televize primárně cíli, tedy D15–54, zde byla čísla podobná. Po celý den měla Nova podíl 31,3 %, v prime timu 39,46 %. Dařilo se i Nově Cinema s westernem El Dorado, který vidělo 258 tisíc diváků (share 7,18 %), přičemž 114 tisíc z nich (share 6,35 %) bylo ve věku od 15 do 54 let.

PONDĚLNÍ DATA: Gympl na Nově včera s rekordní sledovaností: 1,316 milionu diváků

Sesterské kanály Primy family se držely na svých standardních hodnotách. Například dokument 2012: Tajemství zániku světa si nenechalo na Primě Cool ujít 193 tisíc diváků (share 4,86 %). Nejsledovanější byla Teorie velkého třesku s 203 tisíci diváky (share 5,33 %). Nouzové přistání na Primě love se ustálilo se sledovanosti okolo 30 tisíc diváků. Včera ho preferovalo 35 tisíc lidí s podílem necelé 1 %. Lépe na tom byl formát Zhubni, nebo přiber, který vidělo 73 tisíc diváků (share 1,84 %). Prima love s žádným svým pořadem nepřekročila hranici 100 tisíc diváků, stejně jako ČT Sport, Fanda a také celoplošná stanice Pětka, jejíž nejúspěšnější pořad Buřtcajk vidělo 51 tisíc diváků (share 1,29 %).

ČTĚTE TAKÉ: Skokany minulého týdne Nova a Nova Cinema, nejvíc se propadala Prima family

Česká televize nabídla divákům na svém prvním programu tradičně Milé Bakaláře. Těm věnovalo pozornost 595 tisíc diváků (share 15,14 %). Ještě o několik desítek tisíc diváků lépe na tom byli Komici na Jedničku, které preferovalo 651 tisíc diváků (share 17,11 %). ČT 2 připomínala ve svém vysílání rok od umrtí bývalého prezidenta Václava Havla. Diváci se ale k obrazovce večer příliš „nehrnuli“. Například Poslední odcházení Václava Havla vidělo jen 116 tisíc diváků (share 3,13 %). Nadprůměrného výsledku dosáhl dokument Letadlová loď Enterprise – 238 tisíc diváků (share 6,04 %). Do sledovanosti příliš nepromluvila TV Barrandov, která filmem Tchýně oslovila jen 119 tisíc diváků (share 3,15 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 18. prosince 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,72 16,18 12,26 12,57
ČT 2 4,23 3,41 4,70 3,44
ČT Sport 1,11 0,86 1,21 0,91
ČT 24 5,76 4,24 3,00 2,59
Nova 30,20 39,76 31,30 39,46
Nova Cinema 4,54 5,64 5,18 5,18
Fanda 1,07 0,75 1,56 1,10
Prima family 15,20 12,17 12,79 11,93
Prima Cool 3,97 3,95 6,63 6,66
Prima love 1,83 1,40 2,60 2,38
TV Barrandov 4,79 3,76 5,41 4,93
Pětka 0,79 0,80
Atmedia 2,84 2,22 3,63 2,44
ostatní TV 8,75 5,67 9,73 6,42
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 18. prosince 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 26,82 24,69 21,17 19,51
Nova Group 35,81 46,14 38,03 45,74
Prima Group 21,00 20,97 22,02 20,97

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

29 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 21. 12. 2012 6:51

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+