Více

Prima family se bez Cest domů propadla v prime timu o půl milionu diváků

UVNITŘ TABULKY Pokračující vládní krize, která vyvrcholila předáním demise premiéra Petra Nečase do rukou prezidenta republiky Miloše Zemana, opět držela ČT 24 vysoko.

Prima family si včera poprvé vyzkoušela, jaké to bude během letních prázdnin, když nebude vysílat svůj vztahový seriál Cesty domů. Propad ve sledovanosti po 20. hodině byl citelný. Zatímco Cesty domů běžně překročují hranici devíti set tisíc diváků a občas stoupají i nad milionovou hranici, televize se musela včera v prime timu díky německo-britskému romantickému filmu „Robin Pilcher: Když láska nestačí“ spokojit pouze s 439 tisíci diváky (share 13,51 %). Znatelně se propadly i následující Vylomeniny, které vidělo 292 tisíc diváků (share 13,52 %). Celodenní podíl Primy family byl 14,58 %, v prime timu 13,72 %.

MINULÝ TÝDEN: Novácký Gympl se v pondělí dotáhnul na Cesty domů, dělily je jen tři tisíce diváků

Díky poklesu sledovanosti Primy family se naopak mohla z vysoké sledovanosti radovat TV Nova, která pro svůj seriál Gympl s (r)učením omezeným vyhlížela milionovou hranici. Tu se ovšem překročit nepodařilo. Na Gympl se podívalo 967 tisíc diváků (share 28,74 %), přičemž 436 tisíc diváků (share 36,32 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Sitcom Helena oslovil 783 tisíc diváků (share 24,81 %), z nichž 536 tisíc bylo ve věku mladších 55 let (share 33,06 %). Celodenní podíl Novy překročil v obou diváckých skupinách podíl 25 %. V prime timu se dařilo i TV Barrandov, a to tradičně díky majoru Zemanovi – 406 tisíc diváků (share 12,32 %).

VÍKENDOVÁ SLEDOVANOST: Obecná škola na Nově v neděli prohrála s ČT 1, vládní krize zamávala podíly ČT 24

Česká televize může mít opět radost ze sledovanosti zpravodajské ČT 24. Její celodenní podíl se přehoupl přes 10 %, konkrétně šlo o 11,28 %. Stanici se dařilo zejména v poledne. Zprávy ve 12 vidělo 205 tisíc diváků (share 22,6 %) a následující Studio ČT 24 si pustilo 170 tisíc diváků (share 21,12 %). Pokud nepočítáme večerní blok Předpověď počasí vysílaný před 18. hodinou, nejsledovanější byly Události, komentáře, které si nenechalo ujít 242 tisíc diváků (share 9,88 %). Kanály ČT 1 a ČT 24 dělilo v celodenním podílu téměř 1 % ve prospěch první stanice. Cirkus Humberto si na Jedničce pustilo 427 tisíc diváků (share 13,63 %).

ČTĚTE TAKÉ: Zkusme přehodnotit, že nevhodný obsah může jít až po 22:00, navrhuje šéfka RRTV

Na Dvojce nepřekročil žádný z pořadů dvousettisícovou hranici. Nejsledovanější byl dokument Kdyby nastal soudný den. Ten zaujal 140 tisíc diváků (share 4,15 %). ČT Sport se nedokázala dostat nad 100 tisíc diváků, což však platilo i pro Primu Zoom, Fandu, Smíchov a Telku. Na Nově Cinema byl nejúspěšnějším pořadem film Nekecej a pádluj. Vidělo ho 192 tisíc diváků (share 5,91 %), z nichž 138 tisíc diváků (share 8,63 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Premiérovou řadu Teorie velkého třesku si na Primě Cool pustilo 183 tisíc diváků (share 5,41 %). Ve skupině diváků mladších 55 let byl podíl pochopitelně vyšší – 9,31 %. Šlo o 160 tisíc lidí.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 17. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 12,37 13,02 8,74 9,59
ČT 2 3,07 2,91 2,89 2,09
ČT Sport 1,47 1,83 1,94 2,40
ČT 24 11,28 6,60 6,50 3,91
Nova 25,49 31,92 29,16 35,87
Nova Cinema 4,30 5,20 6,27 7,44
Fanda 1,19 1,33 1,44 1,41
Smíchov 1,25 1,34 2,02 2,03
Telka 0,49 0,32 0,47 0,18
Prima family 14,58 13,72 10,16 8,18
Prima Cool 3,62 3,58 5,88 5,96
Prima love 2,19 1,78 2,93 2,36
Prima Zoom 1,93 1,68 2,36 1,73
TV Barrandov 5,78 7,25 6,18 8,36
Atmedia 2,92 2,05 2,83 1,60
ostatní TV 8,09 5,48 10,21 6,88
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 17. června 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 28,19 24,36 20,07 17,99
Nova Group 32,72 40,11 39,36 46,93
Prima Group 22,32 20,76 21,33 18,23

Zdroj: ATO-Mediaresearch

21 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 20. 6. 2013 14:03

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+