Hlavní navigace

Prima family má svého „Babicu“. Bude vařit do 150 korun pro čtyři lidi

13. 1. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
13. 1. 2012

UVNITŘ FOTO Koncept magazínu o levném vaření, který by jako z oka vypadl Babicovým dobrotám na Nově, chystá Prima family. Půjde o pětiminutovku, kterou bude hlavní program Primy vysílat od 19. ledna každý čtvrtek před hlavní zpravodajskou relací. Pořad nese název „Hostina za hubičku“ a jeho hlavním sponzorem je obchodní řetězec Billa. Jednotlivé díly bude reprízovat ženský kanál Prima love. Zatím je naplánováno deset dílů, které poběží do konce února.

K TÉMATU: Babicovy dobroty jsou vlastně teleshopping, přiznal výkonný šéf Novy

Každý čtvrtek před zprávami šéfkuchař Radek Šubrt během pěti minut ukáže, jak uvařit jednoduché jídlo pro čtyři osoby za méně než 150 Kč, přiblížila Gabriela Bechynská z agentury Donath Business & Media, která mediální zastupuje společnost Billa. Pořady o vaření do televizního vysílání naší stanice patří, vysvětluje šéf PR Primy family Marek Winkler. Jejich obliba mezi diváky je velká. Proto jsme toto portfolio nyní ještě rozšířili a nabízíme v týdenní periodicitě rychlé návody na chutná jídla za přijatelnou cenu.

ČTĚTE TAKÉ: Zdeněk Pohlreich si bude sám produkovat svoje kuchařské pořady

Jsme přesvědčeni, že neokoukaná tvář Radka Šubrta a jeho příjemný projev opět zaujmou, stejně jako diváky před lety zaujal Zdeněk Pohlreich, říká Winkler. Právě levné vaření v podobě Babicových dobrot na konkurenční Nově ale Zdeněk Pohlreich jako jedna z hlavních tváří Primy family opakovaně zesměšňoval. Prima family nový formát využije pro product placement potravin a zboží značky Clever od Billy.

Šéfkuchař Hostiny za hubičku Radek Šubrt (Foto: Ženyproženy.cz)

BRAND24

Takováto forma sponzoringu a product placementu v televizním pořadu je novinkou nejenom pro nás a zároveň i neotřelým marketingovým nástrojem, pochvaluje si marketingová ředitelka Billy Simona Breen. Zároveň to ale samozřejmě vnímáme také jako zajímavou formu propagace naší klíčové vlastní značky. V dnešní době zákazníci více než kdy jindy řeší ceny a kvalitu potravin a mění své nákupní zvyklosti. Rádi bychom ukázali, že je možno uvařit kvalitní večeři za dostupnou cenu, aniž by se člověk odbýval nebo vařil z polotovarů.

Šéfkuchař Radek Šubrt, který bude ústřední postavou Hostiny za hubičku, vede kuchyň restauraci Amade. Dříve působil v restauracích největších českých hotelů, ale například i v české restauraci v Mnichově. Má vlastní cateringovou společnost i školu vaření.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).