Copak? Něco vás žere?:-) Mimochodem, když vy jste se tady rozplýval nad skvělou sledovaností Barrandova o víkendu, tak jsem si tipnul, že mu to vynese maximálně tak 4.7% podíl v celotýdenní sledovanosti. Koukám, že jsem jej ještě přecenil.:-)
No však to tvrdím pořád, že Barrandov by měl využít toho, že Pařízek je akorát neschopný tlučhuba a měl by se přetransformovat na volnou dětskou televizi. Na druhou stranu 13.5% v primetimu pro kategorii 4-14 let, kdy většina dětí tohoto věku už míří nebo je tou dobou už v hajanech a všechny ostatní televize cílí na jiné věkové kategorie diváků, to nic moc, to by mohlo být i lepší.:-)
Neřekl bych, že kategorie 4-14 je zas až tak nezajímavá kategorie. Oni děti jsou velmi dobrá nátlaková skupina, která donutí rodiče koupit to a to, co bylo k vidění v reklamě. Děti navíc, na rozdíl od dospělých, reklamu nepřepínají. Určitě je tato kategorie 4-14 pro televize zajímavější než třeba 65+, kde si leckterý důchodce škudlí každou kačku.
Mildo, sám moc dobře víte, že v téhle kategorii 4-14 se o druhé místo hned za Novou pere Barrandov s Coolem a i když se ted o procento pravidelně lépe daří Barrandovu, tak za pár týdnů to zas může být úplně jinak. Tak neříkejte, že se kanálům Primy může o těchto číslech jenom zdát. Navíc 4-14 je pro televize nezajímavá skupina a jak tu řekl párkrát pan Potůček - každý si z čísel sledovanosti vybere to, co se mu nejvíc hodí. Je hezké, že se Barrandovu daří u dětí, ale přiznejme si, že u dalších kategorií to je bída a stanovené cíle se rozhodně nedaří dosáhnout.
Mě hřeje těch 12,5% celodenního share v kategorii 4-14 let pro Barrandov, což je číslo o kterém se může Primám nebo ČT1 jenom zdát. A primetimových 13,5% ve stejné kategorii je rovněž nádherné číslo, takže souhlasím že Janisem vytyčených 8% bylo hodně podseknuto ;-)