Více

Prima Cool v lednu dostihla ČT 2, zpravodajská ČT 24 zase Novu Cinema

Významných změn doznaly letos v lednu podíly českých televizí na dospělém publiku. Druhý program Primy, stanice pro mladé Prima Cool, se dotáhla v celodenním podílu na druhý program České televize. Zatímco Primu Cool v lednu sledovalo po celý den v průměru 3,28 procenta diváků starších patnácti let, kteří měli zapnutý televizor, ČT 2 dosáhla průměrného celodenního podílu 3,30 procenta. Vyplývá to z měsíční zprávy Asociace televizních organizací (ATO) za leden 2011.

K TÉMATU: Prima Cool má potenciál 7% podílu na divácích, věří její ředitel

V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin byla Prima Cool sledovanější než ČT 2. Prima Cool dosáhla průměrného podílu 3,33 procenta, Dvojka 2,58 procenta. V celodenních číslech se naopak vedlo zpravodajskému kanálu ČT 24, který se podílem 4,20 procent dotáhnul na druhý program Novy, filmový kanál Nova Cinema (ten dosáhl podílu 4,21 procenta). Ve večerních časech ale jasně vedla Nova Cinema (4,77 procenta), kdežto podíl ČT 24 tradičně klesl (2,49 procenta).

ČTĚTE TAKÉ: Nova zahájila rok 2011 nejhorším týdenním podílem v historii: 26,81%

Leden také znamenal hrůzný propad pro hlavní program Novy, který zaujal po celý den pouze 28,63 procenta dospělého publika a v prime time 30,80 procenta. Ve večerních časech se na Novu začala dotahovat ČT 1, rozdíl mezi oběma televizemi byl pouhých 9,66 procentní­ho bodu.

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 2. 2011 17:21

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+